Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn...
Proxi Skrev:
ClausT Skrev:Som i, der var her i går, ved, så afventede jeg svar på et job. Jeg fik så et opkald her til morgen, at jobbet var mit, og jeg skal starte d. 15. februar Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Tillykke med jobbet. Hvor skal du arbejde hvis man må spørge?

TT: Ser ud til at have været en god aften. Icon_mrgreen
Det var en rigtig god aften. Næste gang bør du deltage....

Jeg skal være butikschef i expert/Punkt1 i Risskov. Så jeg skal køre et pænt stykke, men det gør jeg gerne for det rigtige job Icon_e_wink
Svar
ClausT Skrev:Jeg skal være butikschef i expert/Punkt1 i Risskov. Så jeg skal køre et pænt stykke, men det gør jeg gerne for det rigtige job Icon_e_wink

İmage
Svar
ClausT Skrev:Jeg skal være butikschef i expert/Punkt1 i Risskov. Så jeg skal køre et pænt stykke, men det gør jeg gerne for det rigtige job :wink:
Stort tillykke Claus!
Certina DS Podium Automatic - C674.7029.42.69
Oris Divers Small Second, Date - 643-7609-84-54-MB
Svar
Ser ud til at i havede en super aften.

Jeg stod på flyveren i Arlanda kl 18.05 - og på toget i Kastrup 20.40 og var hjemme 21.20...

men jeg tænkte på jer og ure undervejs!

Så lykkedes det Claus. Herligt at høre og stort tillykke. Så er det snart forår! Icon_razz

vh baun
Svar
ClausT Skrev:Som i, der var her i går, ved, så afventede jeg svar på et job. Jeg fik så et opkald her til morgen, at jobbet var mit, og jeg skal starte d. 15. februar Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
kæmpe tillykke Jeg har faktisk også tænkt på at det nu var oppe over med svar - Dejligt for dig/jer
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det var lidt ærgerligt jeg ikke kunne komme. Det ser ud til endnu en rigtig hyggelig uraften.

Stort tilykke med jobbet Claus Icon_e_biggrin

Mvh
Thomas
Svar
Hej Claus....ser superhyggeligt ud som altid.....og 1.000x tillykke med jobbet!! At gå arbejdsløs SUCKS BIG TIME!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Tillykke med jobbet... de hænger ikke på træerne i denne tid... og så bliver der mere at bruge på ure.. Icon_e_biggrin

er der ikke langt fra dig til Risskov.. ja er ikke så godt kendt derovre af..

mvh hr.holm
Mvh Hr.holm
Svar
Stort tillykke med jobbet Icon_smil Icon_smil

/Peter
Svar
Godt gået Claus! ...både med uraftenen, og nyt job. 1000 x tillykke!!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)