|
Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... (/showthread.php?tid=73389) |
Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Tukjær - 05-02-2010 Tak for en hyggelig aften. Det er altid rart at se mennesker med samme vanvid som en selv... Vi starter lige med de absolut største ure.... Her er intet under 47 mm.... ![]() Alt i alt, var her: 4 Panerai ![]() 5 Breitling ![]() 9 Rolex ![]() 17 Omega ![]() 9 Seiko ![]() 2 Sinn ![]() 1 JLC ![]() 2 IWC ![]() 1 AP ![]() 3 Benarus ![]() og en masse andet spændende....
Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Tukjær - 05-02-2010 Et samlet billed, desværre lidt uskarpt.... ![]() ![]() ![]() ![]()
Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Mr. Korsbek! - 05-02-2010 Ser super hyggelig ud som altid. Kan se jeg skulle have været med, så jeg kunne have erhvervet mig et Seiko Sumo igen......., men super. Glæder mig til igen at kunne finde tid til et af dine arrangementer. Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Tomcat27 - 05-02-2010 Hej alle sammen. Tak for en super hyggelig aften. Der heldigvis endte billigere end jeg troede ved ankomst. (men så kan jeg jo lære ikke at trykke så hårdt på den højre pedal) Der var som altid en fed stemning, og en masse pillen ved en masse spændende ure. Herfra skal lyde en stor tak til Claus for at arrengere det, og til folk for det gode humør og at tage de mange ure med. Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Mortenkoch - 05-02-2010 Ja, tak selv alle sammen. Det var hyggeligt - som det plejer at være. Endnu en gang kan jeg kun sige, at man til sådanne arrangementer får øjnene op for nye modeller. Inden jeg kom glædede jeg mig primært til at se/prøve et PO 45 (da mit ikke er kommet fra England endnu) og en GMT Master II (116710). Der gik dog ikke mere end 2 minutter førend et særligt PAM292 havde fanget min opmærksomhed. Nøj, det er et lækkert ur. Jeg havde slet ikke regnet med at den ville "fange" mig på den måde. Den er nu tilføjet meget højt på "ønskelisten". Glæder mig allerede til næste gang. Tak for billeder, husly og snacks til Claus! Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Tukjær - 05-02-2010 Ja, jeg fandt også ud af at hvis jeg skal have en Planet Ocean igen, skal det IKKE være en 42 mm.... Den virker alt for lille nu Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Palleurup_phpbb3_import15803 - 05-02-2010 Tak for en meget hyggelig aften. Det er altid en fornøjelse at være sammen med dem vi kender i forvejen, og rigtig rart at få sat ansigt på dem vi ellers kun kender som et AKA fra forum. Og så var det da bare toppen at få lov, at se på alle de forskellige ure der var med denne gang. Jeg mener der var 64 ure på bordet i dag. Det var faktisk en god ide, at tage et samlet billede af alle de fremmødte ure. Endnu en gang tak for et godt arrangement, Claus. Og så glæder vi os bare til næste gang vi ses. Mvh Palleurup Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - KimT - 05-02-2010 Også en tak for i aften herfra AP Kan ikke huske ref. JLC Geografic PAM 292 Se evt. billeder fra ClausT. Alle 3 var ur som jeg synes var helt fantastiske Også rigtig interesant at sætte ansigter på navnene. Endnu en gang tak for at du lagde hus og gæstfrihed til Claus Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - dreamwatch.dk - 05-02-2010 Tak for en god aften, og fedt du ligger hus til Claus Ja den PAM 292 er cool, den kunne jeg godt ha nappet med hjem Re: Stemnings billeder, fra UrAften på Vestfyn... - Peter - 05-02-2010 Hej Flotte billeder, og nu blev jeg endnu mere træt af jeg blev hjemme, men jeg syntes at der var for meget sne til mig, for at køre til Glamsbjerg, og da jeg havde først mulighed for at køre hjemmefra klokken 18.00, troede jeg at det blev for sent inden jeg vil ankomme, men jeg håber på at Claus meget snart holder et arrangement igen, når alt sneen er smeltet. MVH Peter |