Kulde / varme
Hej

Det var mig der skrev det med isterningen på glasset, og jeg mener stadig at den er gangbar, uanset under hvad et ur har været åbnet,må det indeholde atmosfærisk luft, men dog har Sinn udviklet, noget de kalder AR teknoligi, hvor de fjerner alt luft fra uret, blandt andet med fugt opsamlere, hvis man da må kalde de små patroner de sætter ind i deres ure det, og jeg mener dem med AR teknologi.

MVH Peter
İmage
Svar
[quote="Nopanic"]Det skal lige siges at jeg kun har oplevet det med et ur og det er IKKE med mit PAM.

Hej Nopanic

Dermed mener du måske at dit PAM ikke er et ur. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Det var mig der skrev det med isterningen på glasset, og jeg mener stadig at den er gangbar, uanset under hvad et ur har været åbnet,må det indeholde atmosfærisk luft, men dog har Sinn udviklet, noget de kalder AR teknoligi, hvor de fjerner alt luft fra uret, blandt andet med fugt opsamlere, hvis man da må kalde de små patroner de sætter ind i deres ure det, og jeg mener dem med AR teknologi.

MVH Peter
Den er også god nok, og Lars kan da naturligvis have ret i at det var bedre hvis der var helt tør luft i et ur, i forhold til skader på skive - visere - kronerør og jeg skal gi dig.
Jeg vil sige et ur skal nok være meget tæt, for der ikke over tid sker en vis udbytning af luft med luften udenfor når uret stilles eller evt trækkes op - og

Spørgsmålet var om man kunne cykle i frost med sit ur - og det vil jeg absolut godt turde, også selv om de i extrem frost kan få lidt em (ikke store dug-perler tak) - lige som når man lægger en isterning direkte på glasset af et varmt ur.

Det kan være det havde bedst af at opholde sig i lufttomme rum, men det er hæmmende for anvendelsen Icon_e_wink

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)