Svar: 220
Tråde: 82
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence
Skindhuset A/S har været så flink tage give et Gavekort på 200 kr + 3 stk. læder til nogle remme så mange tak til skindhuset.dk
Det er os bruger som skal bedømme remmene. folk har indtil 12-11-09 til at ligge billeder ind af deres bedste rem. Fra den 12-11-09 og til den 16-11-09 kan man stemme på den bedste hjemmelavet rem.
Krav:
1.Man må kun sende en rem ind.
2. Man skal selv lave den.
3. rem bliver solgt her på vintageure, og pengene går til urrally 2010
Lad os komme igen
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence
Skindhuset A/S har været så flink tage give et Gavekort på 200 kr + 3 stk. læder til nogle remme så mange tak til skindhuset.dk
Det er os bruger som skal bedømme remmene. folk har indtil 12-11-09 til at ligge billeder ind af deres bedste rem. Fra den 12-11-09 og til den 16-11-09 kan man stemme på den bedste hjemmelavet rem.
Krav:
Lad os komme igen
Blæret initiativ...jeg vil forsøge at lægge hovedet i blød
...er det rigtigt forstået at den skal være produceret fra dags dato, og frem til 12. nov.?
(Altså, man må ikke indsende allerede-fabrikerede remme?).
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Fedt initiativ - mon vi får lov at følge anstrengelserne med billeder herinde?
vh baun
•
Claus_K Skrev:TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence
Krav:
Lad os komme igen
Det er lige meget hvornår den er lavet, Husk bare at det skal være den bedste rem som du har lavet
Blæret initiativ...jeg vil forsøge at lægge hovedet i blød
...er det rigtigt forstået at den skal være produceret fra dags dato, og frem til 12. nov.?
(Altså, man må ikke indsende allerede-fabrikerede remme?).
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Godt initiativ ! Bauns forslag om, at vi andre kan følge lidt med, hilser jeg meget velkomment
Kunne man overveje, om de fremstillede remme kunne udbydes til salg, for så at lade pengene gå til Urrally 2010 eller måske til et godt formål ? Blot en tanke ...
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Godt initiativ ! Bauns forslag om, at vi andre kan følge lidt med, hilser jeg meget velkomment
Kunne man overveje, om de fremstillede remme kunne udbydes til salg, for så at lade pengene gå til Urrally 2010 eller måske til et godt formål ? Blot en tanke ...
super ide med urrally, det er kommet under krav
•
Svar: 333
Tråde: 74
Fremragende ide.... dog har jeg desværre ikke selv mulighed( læs evner) til at være med.
Men måske der var nogle der lavede remme i andre størrelser end de traditionelle 24X24 til Panerai?
Hvad med en størrelse 21/22 og 16/18 ved låsen.... i noget fantastisk lækkert, blødt, mørkt og måske eksotisk læder og dobbelt råhvide syninger ?
Så skal jeg nok være aftager, da jeg godt kunne bruge en rem til mit JLC MCM
Mvh
Guru13
kan aldrig være sikker."
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence
Krav:
3. rem bliver solgt her på vintageure, og pengene går til urrally 2010
Lad os komme igen
Det er da en SUPER ide - både det med konkurrencen - at der er en præmie, salg her - og så at pengene går til Urrally 2010. ØV at jeg ikke kan sådan noget selv, men jeg kan love jeg vil følge den med top interesse og stemme.
Spændt på at se om alt ligner hinanden, eller om nogen af vores fremragende rem-magere vover sig ud i noget spændende.
NÆRbilleder når i indsender, så håndværk kan bedømmes ud over design
Super idé
vh
•
Svar: 1,515
Tråde: 96
Modtaget Likes: 8 i 5 svar
hannover_dk Skrev:Spændt på at se om alt ligner hinanden, eller om nogen af vores fremragende rem-magere vover sig ud i noget spændende.
vh
...ikke at jeg anser mig selv som en "fremragende rem-mager", men jeg vil uanset forsøge at lave en lidt anderledes rem...gerne noget med "URRALLY"-temaet
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
Her er hvordan jeg gør det:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=10416" o
nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=10416</a><!-- l -->
Lad det være inspiration.
Deltager ikke selv, men har denne AMMO rem fra min egen samling som jeg vil give til auktion, hvor pengene ubeskåret skal gå til Urrally 2010:
Remmen er 24/24 og 145/90 og har indsyet spænde. Kommer med tubes og er lavet af gammelt læder.
Man kan byde til udgangen af konkurrencen den 16. november 2009.
Torben
•