|
Hvem kan lave den flotteste urrem - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvem kan lave den flotteste urrem (/showthread.php?tid=72751) |
Hvem kan lave den flotteste urrem - TC_phpbb3_import15759 - 22-10-2009 Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence Skindhuset A/S har været så flink tage give et Gavekort på 200 kr + 3 stk. læder til nogle remme så mange tak til skindhuset.dk Det er os bruger som skal bedømme remmene. folk har indtil 12-11-09 til at ligge billeder ind af deres bedste rem. Fra den 12-11-09 og til den 16-11-09 kan man stemme på den bedste hjemmelavet rem. Krav: 1.Man må kun sende en rem ind. 2. Man skal selv lave den. 3. rem bliver solgt her på vintageure, og pengene går til urrally 2010 Lad os komme igen Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - Claus_K - 22-10-2009 TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence Blæret initiativ...jeg vil forsøge at lægge hovedet i blød ...er det rigtigt forstået at den skal være produceret fra dags dato, og frem til 12. nov.? (Altså, man må ikke indsende allerede-fabrikerede remme?). Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - baun - 22-10-2009 Fedt initiativ - mon vi får lov at følge anstrengelserne med billeder herinde? vh baun Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - TC_phpbb3_import15759 - 22-10-2009 Claus_K Skrev:TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrence Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - Joepete - 22-10-2009 Godt initiativ ! Bauns forslag om, at vi andre kan følge lidt med, hilser jeg meget velkomment Kunne man overveje, om de fremstillede remme kunne udbydes til salg, for så at lade pengene gå til Urrally 2010 eller måske til et godt formål ? Blot en tanke ... Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - TC_phpbb3_import15759 - 22-10-2009 Joepete Skrev:Godt initiativ ! Bauns forslag om, at vi andre kan følge lidt med, hilser jeg meget velkomment super ide med urrally, det er kommet under krav Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - guru13 - 22-10-2009 Fremragende ide.... dog har jeg desværre ikke selv mulighed( læs evner) til at være med. Men måske der var nogle der lavede remme i andre størrelser end de traditionelle 24X24 til Panerai? Hvad med en størrelse 21/22 og 16/18 ved låsen.... i noget fantastisk lækkert, blødt, mørkt og måske eksotisk læder og dobbelt råhvide syninger ? Så skal jeg nok være aftager, da jeg godt kunne bruge en rem til mit JLC MCM Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - hannover_dk - 22-10-2009 TC Skrev:Som overskriften hentyder til en lille rem konkurrenceDet er da en SUPER ide - både det med konkurrencen - at der er en præmie, salg her - og så at pengene går til Urrally 2010. ØV at jeg ikke kan sådan noget selv, men jeg kan love jeg vil følge den med top interesse og stemme. Spændt på at se om alt ligner hinanden, eller om nogen af vores fremragende rem-magere vover sig ud i noget spændende. NÆRbilleder når i indsender, så håndværk kan bedømmes ud over design Super idé vh Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - Claus_K - 22-10-2009 hannover_dk Skrev:Spændt på at se om alt ligner hinanden, eller om nogen af vores fremragende rem-magere vover sig ud i noget spændende. ...ikke at jeg anser mig selv som en "fremragende rem-mager", men jeg vil uanset forsøge at lave en lidt anderledes rem...gerne noget med "URRALLY"-temaet Re: Hvem kan lave den flotteste urrem - Mr. Korsbek! - 22-10-2009 Her er hvordan jeg gør det: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=10416" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=1&t=10416</a><!-- l --> Lad det være inspiration. Deltager ikke selv, men har denne AMMO rem fra min egen samling som jeg vil give til auktion, hvor pengene ubeskåret skal gå til Urrally 2010: ![]() Remmen er 24/24 og 145/90 og har indsyet spænde. Kommer med tubes og er lavet af gammelt læder. Man kan byde til udgangen af konkurrencen den 16. november 2009. Torben |