Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
jeg synes den sorte datokrans netop er flot er nem at aflæse - men ok smag og behag
vh
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Smag og behag selvfølgelig.
Har tænkt over om Omega eksv. har brugt sort/hvid lidt efter hvad der var på lager, eller også er det fordi de er skiftet på nogle ældre ure.
Hvis jeg ikke husker galt, så er Bauns Seamaster 120 med hvid datokrans, hvor mit var med sort.
Har kigget på en del billeder på nettet, og det er meget forskelligt hvad farve kransen har på samme ur. - Også i gamle brochurer om jeg ikke husker galt?
•
Speedy Skrev:Smag og behag selvfølgelig.
Har tænkt over om Omega eksv. har brugt sort/hvid lidt efter hvad der var på lager, eller også er det fordi de er skiftet på nogle ældre ure.
Hvis jeg ikke husker galt, så er Bauns Seamaster 120 med hvid datokrans, hvor mit var med sort.
Har kigget på en del billeder på nettet, og det er meget forskelligt hvad farve kransen har på samme ur. - Også i gamle brochurer om jeg ikke husker galt?
Jeg ved ikke om det har været efter hvad der var til rådighed, eller om de kan findes efter serienummer. Jeg har Eterna sortskivet med hvis dato krans og hvidskivet med sort, og synes den der kontrast i datokransen er ganske flot
Det kunne da være sjovt at vide om det er korrekt emd Seamaster 120 som havde begge farver datokrans, om det er originalt eller om den originalt kun findes med enten det ene eller andet? Nogen bud?
vh
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Den hurtige søgning i gamle brochurer lige nu, viste kun Seamaster 120 med hvid datokrans. Så det har helt sikkert været originalt.
Hvor jeg har det fra med den sorte husker jeg ikke? Kan være jeg husker galt??
•
Speedy Skrev:Den hurtige søgning i gamle brochurer lige nu, viste kun Seamaster 120 med hvid datokrans. Så det har helt sikkert været originalt.
Hvor jeg har det fra med den sorte husker jeg ikke? Kan være jeg husker galt??
Umuligt Benny - ganske utænkeligt, blasfemisk overhovedet at nævne eller overveje muligheden
•