05-11-2017, 09:44 PM
Flotteste high-end dress-ure
|
05-11-2017, 09:46 PM
He he. Jeg synes den dybe sorte farve skiven har er lige i øjet.
Mvh Klaus Mvh Klaus
05-11-2017, 09:57 PM
Helt enig, men må dog indrømme at jeg var meget i tvivl om farven da jeg købte det, om det skulle være den sorte eller hvide/sølv skive. "stemmerne/procenterne" blev 51 på sort og 49 på hvid/sølv
Nu hvor vi taler om highend dress ure, så vil jeg dog også lige benytte lejligheden til at bringe et andet ur på banen, nemlig dette Glashütte Seventies; Det var forelskelsen i dette blå ur, som endte i et langt billigere køb af mit Tissot (ville dog være stærkt interesseret i et bytte )
06-11-2017, 06:20 PM
Ellers ville jeg klart som gmt-geek kontakte en lille producent,
Og får lavet et ur efter mine egne spec aftalt med dem. Præcis som før tiden hvor en luksus bil startede med at du købte et chassis, Og så først derefter valgte og traf aftale med den producent som netop skulle lave karosseriet til din bil. Total fedt/blæret og ægte luksus i min optik, Jeg har set alle Jons custom ure IRL og de er bare Yoshikazu Akahane. 28/+50.
06-11-2017, 07:57 PM
Går ikke så meget op i High-End, så jeg ville købe et Steinhart Pilotur - klassisk, kører optimalt, er velbygget på højde med mange andre mærker og med prisen, kan du for resten købe den diamantring konen og kæresten altid har ønsket sig
06-11-2017, 08:12 PM
Mit flotteste dress:
Et andet, som ikke er direkte highend, måske bortset fra skiven i håndmalet Urhusi lak.
06-11-2017, 08:57 PM
(06-11-2017, 07:57 PM)Appleboy Skrev: Går ikke så meget op i High-End, så jeg ville købe et Steinhart Pilotur - klassisk, kører optimalt, er velbygget på højde med mange andre mærker og med prisen, kan du for resten købe den diamantring konen og kæresten altid har ønsket sig Dem fik hun da vi blev gift, Så den snak bidrager ikke det vilde til tråden. Men jeg er enig i at man skal købe hvad der passer en, Uanset hvilke ende (hvis vi bruge det udtryk) vi taler om. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)