Flotteste high-end dress-ure
Den L&S du viser der Morten er noget af det flotteste jeg længe har set!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg er IWC mand, så jeg kan godt lide dit eget forslag og har faktisk prøvet det på hos Bucherer, men jeg er ikke klar til guld endnu - selvom det er et superflot ur. Et par andre IWC forslag, som jeg prøvede ved samme lejlighed. Den relativt nye IWC Portoguese Chrono med blå skive er SÅ flot

İmage

Og så synes jeg faktisk også Portofino 8-days handwound er rigtig flot - selvom den er lidt vintage-agtig :-)

İmage

Så kan man måske diskutere om de er high-end - begge kan fås til under 50.000 på Chrono24. Hvis det skal være rigtig high-end, så ville mit valg nok også være et Lange eller et PP Nautilus (jeg har en bred smag i ure :-))

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Det er bare et fantastisk flot design.

(02-11-2017, 10:37 PM)cfnissen Skrev:
(02-11-2017, 07:29 PM)Stensbjerg Skrev: At kaldet værket i et Lange for ikke helt ringe,
Må være den vildeste underdrivelse i forummets historie  Icon_e_biggrin1 Icon_Up  

Total fed trio Claus.  Icon_not

Et af de flotteste High end ure fra de "store" mærker 
Er for mig VCs American 1921  Icon_cool

1) Lidt jyde er man vel altid....
2) Ja for pokker. Americain 1921. Suk. Savle osv. Har jo prøvet den på nogle gange. Mit hjerte smelter hver gang.

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
(02-11-2017, 11:44 PM)KlausM Skrev: Den L&S du viser der Morten er noget af det flotteste jeg længe har set!
Mvh
Klaus

Ja Klaus, jeg syntes den er fantastisk elegant.

Så nu mangler jeg bare nogen der vil købe 3 eller 4 af mine ure så jeg har råd....., nogen der er friske? Icon_e_wink
Mvh
Morten
Svar
(02-11-2017, 10:37 PM)cfnissen Skrev:
(02-11-2017, 07:29 PM)Stensbjerg Skrev: At kaldet værket i et Lange for ikke helt ringe,
Må være den vildeste underdrivelse i forummets historie  Icon_e_biggrin1 Icon_Up

Total fed trio Claus.  Icon_not

Et af de flotteste High end ure fra de "store" mærker 
Er for mig VCs American 1921  Icon_cool

1) Lidt jyde er man vel altid....
2) Ja for pokker. Americain 1921. Suk. Savle osv. Har jo prøvet den på nogle gange. Mit hjerte smelter hver gang.

İmage

Og her er så et Americain, der har fået tæsk...brugt hver dag af en kok på en af New Yorks bedste restauranter.

İmage

İmage

Historien bag findes i en ny ur-bog der lige er kommet ud, ‘A man and his watch’. I kan se forfatteren fortælle om den på Hodinkee. Jeg får bogen i næste uge.

Men se lige det ur....så cool.

Claus

[-]
  • Stensbjerg
Svar
Jeg vild med de historier hvor en person bare køber et ur fordi han/hun er vild med det,
Og så bare bruger det som det er lavet til, som her. Icon_Up

Os andre er sgu lidt for mærkelige. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • 116520, cfnissen
Svar
Jeg besluttede at købe mig selv et dressur til mig selv da jeg fyldte 40, og valget faldt på nedenstående med sort skive. (Jaeger LeCoultre Master Compressor Moon) 39 mm

Grunden til at jeg endte med dette var fordi jeg syntes det er dejligt underspillet og symmetrisk.

İmage

Her samme ur med hvid skive:

İmage

Et andet og billigere ur jeg havde i kikkerten før jeg købte mit jlc var dette Vulcain;

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
Super flot JLC du viser der dog ikke en Compressor men en Ultra Thin. Jeg har selv haft den med den sølvfarvede skive. 39mm er dog i underkanten til mig.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Takker, godt gjort at man ikke engang kan huske modelnavnet på sit eget ur!!!
Jeg har nu haft mit jlc i knap 2 år, og tror ikke jeg har haft det på under 10 gange.
Hvorfor kan jeg ikke rigtig finde ud af. Tror jeg syntes det er for fint til min tøj stil.
For når jeg holder det i hånden er jeg stadig forelsket i det. Så måske skal jeg bare acceptere at dette ur kun skal bruges til højtider, eller også måske snart overveje at sende det videre.
Omkring størrelse, så syntes jeg dressur helst skal være til den lille side.
De to ure jeg normalt rotere med er 41 & 42 mm (Seamaster & Explorer)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
De er super flotte disse dress ure fra JLC. Er det din den sorte?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)