Billedtråd: Ure i brug
(18-10-2015, 01:52 AM)peterkaa Skrev: İmage

Explorer og en teæt mand melder ind på trackeren at alt er OK.

Smoky mtn. road nord, gennem "the grand staircase" fra AZ til UT, 130 km på 6,5time, fik regn, det betyder at "vejen" bliver til en skøjtebane, en fuldlastet 990 ADV kører sidelæns og vælter selv ved gå tempo..

Tror det var det værd:
İmage

Hold da kæft. hvordan missede jeg lige dit indlæg!?

Explorer put to use på den rigtige måde!! Mon du har flere billede fra sådan en tur?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • peterkaa
Svar
Jamen det ved jeg heller ikke, det fik slet ikke den opmærksomhed det fortjener :-)

Der er mere info, billeder og video her: http://advrider.com/index.php?threads/a-...a.1102670/

Det er svært at sætte ord på den slags oplevelser. Og det er først senere det er gået op for mig, hvor mange ting der kunne være gået galt.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
'da KÆFT en fed tur du har haft der!! Go' læsning og billeder!
Det må være en tur du gerne ville på igen?

- via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
(06-10-2015, 10:59 PM)tg Skrev:
(06-10-2015, 10:41 PM)Miwes Skrev: Det kan man jo ikke...hvordan skulle jeg kunne kravle op på en mini ubåd og sejle ud og anbringe springstoffer under nogle skibe, måske lige først klippe mig igennem nettet der spærre for havneindløbet og tjekke på mit Submersible  Icon_e_surprised

Du behøver slet ikke gøre så meget ud af det. Jeg sidder hver dag og kikker over på ubåden "Sælen" på holmen, fra mit skrivebord (jeg har dog endnu ikke fået lyst til et Panerai) og den er bestemt tilgængelig. Du kan enten;
1) Få en rundvisning: http://natmus.dk/museerne/skibene-paa-ho...en-saelen/
2) Eller gå all in stjæle ungernes modellervoks, parkere bilen på den anden side af havnen, finde speedo badebukserne frem, svømme over havnen, under snoren der markerer at det er militær område, sætte modellervoksen på ubåden, selvfølgelig uden nogen opdager dig.

Jeg vil helst se billeder fra 2) men 1) vil også passe godt ind i tråden...

At simulere et angreb og placering af plastiksprængstof i et dansk militærmål (sic!) ???!!!!
Under de nuværende terrorismeparagrafer og -regulativer vil du blive defineret som unfriendly combatant og blive udsat for alt hvad derefter følger...

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Du har helt ret John, set i lyset af dommen af boghandleren fra Brønshøj så trækker jeg forslag 2 tilbage. Jeg kan på ingen måde anbefale, at lege med modellervoks på militære områder!

Sendt fra min E5823 med Tapatalk
[-]
  • ultoman
Svar
Fed tråd, ingen tvivl om at de her urbilleder lige bliver en tand federe, når de sættes i kontekst.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)