Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(06-10-2015, 10:59 PM)tg Skrev: (06-10-2015, 10:41 PM)Miwes Skrev: Det kan man jo ikke...hvordan skulle jeg kunne kravle op på en mini ubåd og sejle ud og anbringe springstoffer under nogle skibe, måske lige først klippe mig igennem nettet der spærre for havneindløbet og tjekke på mit Submersible 
Du behøver slet ikke gøre så meget ud af det. Jeg sidder hver dag og kikker over på ubåden "Sælen" på holmen, fra mit skrivebord (jeg har dog endnu ikke fået lyst til et Panerai) og den er bestemt tilgængelig. Du kan enten;
1) Få en rundvisning: http://natmus.dk/museerne/skibene-paa-ho...en-saelen/
2) Eller gå all in stjæle ungernes modellervoks, parkere bilen på den anden side af havnen, finde speedo badebukserne frem, svømme over havnen, under snoren der markerer at det er militær område, sætte modellervoksen på ubåden, selvfølgelig uden nogen opdager dig.
Jeg vil helst se billeder fra 2) men 1) vil også passe godt ind i tråden...
At simulere et angreb og placering af plastiksprængstof i et dansk militærmål (sic!) ???!!!!
Under de nuværende terrorismeparagrafer og -regulativer vil du blive defineret som
unfriendly combatant og blive udsat for alt hvad derefter følger...
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 688
Tråde: 10
Modtaget Likes: 528 i 298 svar
Givet Likes: 630
Du har helt ret John, set i lyset af dommen af boghandleren fra Brønshøj så trækker jeg forslag 2 tilbage. Jeg kan på ingen måde anbefale, at lege med modellervoks på militære områder!
Sendt fra min E5823 med Tapatalk
Svar: 502
Tråde: 32
Modtaget Likes: 289 i 141 svar
Givet Likes: 121
Fed tråd, ingen tvivl om at de her urbilleder lige bliver en tand federe, når de sættes i kontekst.
•