Julestue primo december?
Kim T Skrev:
Tukjær Skrev:Så ville det nok først blive marts-april. Men det er jo heller ikke sikkert at folk gider Icon_e_sad
Når vi hen til april, kunne jeg godt forestille mig et GTG syd for Køge, som nævnt på Panerai forummet.
Det må snart være min tur, til at ligge hus til. Så må vi se om jyderne/fynboerne er lige så gode til at tage turen over storebælt Icon_e_biggrin

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin

Mvh. Jon (Næstved)
Svar
Jeg deltager hvor det nu bliver. Rart hvis der er andre Icon_e_wink der vil arrangere noget Icon_mrgreen
Svar
Jeg er også principielt med. Om det er i Jylland, Fyn eller Københanstrup Icon_smil
Bare det ikke karambolerer med andre forpligtelser.. Så få en dato ud og lad os melde os til...!
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Kim T Skrev:"Faurschou" nævnte inde på Panerai forummet, at han måske kunne skaffe nogle lokaler vi kunne låne en aften i københavn.
Det kunne være der var nogle muligheder i det. Icon_question

Vi må se om vi ikke finder en løsning i det nye år Icon_e_biggrin

Status er i skrivende stund den at min ven gerne vil lægge lokaler til arrangementet dog skal vi blot få hans overordnedes tilladelse til at gøre det. Jeg får først et svar på mandag, men lad os krydse fingre for et positivt udkom.

Micki var et smut forbi stedet (oplys venligst ikke adressen på selve fora'et, Micki) i tirsdags og hilste på os begge. Icon_e_wink Icon_e_smile
Svar
Hej

Jeg skal arbejde hele december, så jeg foretrækker et langt GTG til næste år. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Vi har endnu ikke modtaget et svar fra min vens overordnede... Icon_rolleyes

Jeg beklager ulejligheden, men umiddelbart tror jeg ikke at det vil blive til noget fra vores side af. Dog deltager jeg gerne til et GTG her på Sjælland, hvis det skulle blive til noget.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)