Julestue primo december?
..... eller GTG som det også kaldes Icon_e_biggrin

Er der stemning for det i begyndelsen af december. Kom gerne med forslag til dage.....

Forventer en pris på kr. 100, som også inkludere aftensmad som sidst (pizza, pasta eller burger...)

Starttidspunkt (lørdag) kl. 14:00 og indtil Peter kører hjem Icon_mrgreen

PS. Vi venter til foråret....
Svar
Jeg synes at du skal vente til Januar Icon_e_wink

Nok mest fordi jeg ikke kan i december......
Svar
Kim T Skrev:Jeg synes at du skal vente til Januar Icon_e_wink

Nok mest fordi jeg ikke kan i december......
Så ville det nok først blive marts-april. Men det er jo heller ikke sikkert at folk gider Icon_e_sad
Svar
Tukjær Skrev:Så ville det nok først blive marts-april. Men det er jo heller ikke sikkert at folk gider Icon_e_sad
Når vi hen til april, kunne jeg godt forestille mig et GTG syd for Køge, som nævnt på Panerai forummet.
Det må snart være min tur, til at ligge hus til. Så må vi se om jyderne/fynboerne er lige så gode til at tage turen over storebælt Icon_e_biggrin
Svar
December er en skidt måned i denne sammehæng Claus.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Kim T Skrev:
Tukjær Skrev:Så ville det nok først blive marts-april. Men det er jo heller ikke sikkert at folk gider Icon_e_sad
Når vi hen til april, kunne jeg godt forestille mig et GTG syd for Køge, som nævnt på Panerai forummet.
Det må snart være min tur, til at ligge hus til. Så må vi se om jyderne/fynboerne er lige så gode til at tage turen over storebælt Icon_e_biggrin
jeg er altid frisk - også på at køre et stykke vej - har været med hos ClausT og Peter H - men generelt jo langt helst inden for 40 min fra København - og så er jeg - nok modsat de fleste - meget mere til en hverdagsaften end de vanlige fredag lørdag - hvor jeg ligesom har lidt familie forpligtelser - specielt april til november:)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Vi venter til foråret Icon_e_wink
Svar
Jeg har desværre for travle hverdage, så hvis jeg skal planlægge noget, bliver det en fredag eller lørdag.
Og nej John,, det er ikke fordi vi ikke vil have dig med, men en hverdag er meget urealistisk for mig Icon_e_sad

Skulle en hverdagsaften lykkes for mig, skal det være i københavnsområdet.
"Faurschou" nævnte inde på Panerai forummet, at han måske kunne skaffe nogle lokaler vi kunne låne en aften i københavn.
Det kunne være der var nogle muligheder i det Icon_question

Vi må se om vi ikke finder en løsning i det nye år Icon_e_biggrin
Svar
Jeg er super frisk på noget i KBh i det nye år.
Sjælland ville i hvertfald være super!

Glamsbjerg var ellers også rigtig hyggeligt sidst!
Svar
Kim T Skrev:Jeg har desværre for travle hverdage, så hvis jeg skal planlægge noget, bliver det en fredag eller lørdag.
Og nej John,, det er ikke fordi vi ikke vil have dig med, men en hverdag er meget urealistisk for mig Icon_e_sad

Skulle en hverdagsaften lykkes for mig, skal det være i københavnsområdet.
"Faurschou" nævnte inde på Panerai forummet, at han måske kunne skaffe nogle lokaler vi kunne låne en aften i københavn.
Det kunne være der var nogle muligheder i det Icon_question

Vi må se om vi ikke finder en løsning i det nye år Icon_e_biggrin
Jeg tror de fleste har det nemmest i week-end - men jeg er bare ikke de fleste Icon_e_smile Det må vel også være muligt at lave noget i KBH - jeg har selv haft et par møder her, og må vel også snart vågne op
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)