24-10-2009, 10:09 PM
Også Tillykke herfra
.
Virkelige nogle nydelige ure, at have på en dag, som denne
.
Virkelige nogle nydelige ure, at have på en dag, som denne
Mvh Palle A.K.A Clubman
|
At sluge kameler
|
|
24-10-2009, 10:09 PM
Også Tillykke herfra
Virkelige nogle nydelige ure, at have på en dag, som denne Mvh Palle A.K.A Clubman
24-10-2009, 11:13 PM
Magnum Skrev:Bare lidt synd, at den sorte er en redialHer ville det da være ret nyttigt med en forklaring på hvordan du ser det. Den er god i alle fald, men hvad er det der fanger dine øjne i den sorte? vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
25-10-2009, 10:41 AM
hannover_dk Skrev:Magnum Skrev:Bare lidt synd, at den sorte er en redialHer ville det da være ret nyttigt med en forklaring på hvordan du ser det. Den er god i alle fald, men hvad er det der fanger dine øjne i den sorte? Jeg kender uret. Jeg har sat guld datoen i, så det harmonerede bedre. Uret er født med en alm. sølv dato, med sorte tal. Den gamle ejer fik renoveret skiven, tror faktisk ikke engang den var sort, men havde en sølvskive.
25-10-2009, 12:01 PM
Magnum Skrev:hannover_dk Skrev:Magnum Skrev:Bare lidt synd, at den sorte er en redialHer ville det da være ret nyttigt med en forklaring på hvordan du ser det. Den er god i alle fald, men hvad er det der fanger dine øjne i den sorte? Hej Magnum Det er jeg ikke så glad for at høre. Kan du sige noget om hvornår denne "reperation" blev foretaget. Jeg har set et med blå skive som ligner dette rigtig meget, men Omega har jo så mange skiver at det er lidt svært altid at være sikker! vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
25-10-2009, 12:38 PM
Hm - vi taler om De ville'en går jeg ud fra. Hvorfor kan jeg ikke se en guld dato, men en sort på hvid
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
25-10-2009, 02:06 PM
hannover_dk Skrev:Hm - vi taler om De ville'en går jeg ud fra. Hvorfor kan jeg ikke se en guld dato, men en sort på hvid Jeg tror ikke du misser noget Mvh Palle A.K.A Clubman
25-10-2009, 02:40 PM
Clubman Skrev:hannover_dk Skrev:Hm - vi taler om De ville'en går jeg ud fra. Hvorfor kan jeg ikke se en guld dato, men en sort på hvid Jeg melder mig i "koret" - så er vi 3 /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
25-10-2009, 04:19 PM
Tja, nu er vi 4.
Fristes til at sige misundelse er en grim ting. At sluge kameler kan jo have flere betydninger NU... Baun tillykke med sønnen, og at få uret i brug. Kender det alt for godt..... Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte... John Rusel 1819-1900 Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/ Mvh Lars
25-10-2009, 04:38 PM
Ahhh...
Magnum kan godt have ret. Datokransen er guldfarve med sort skrift! Jeg tror skiven er Original Omega, og ikke en renoveret skive. Det er jo ikke ens betydende med at skiven har sidder på netop dette ur fra fødslen. Uret er solgt fra Mølbak - til ham som jeg købte af - og jeg har aldrig hørt at det skulle være med renoveret skive. Magnum kan jo godt have haft uret i hænderne før den tid - og hvis en tidligere ejer har ønsket en sort skive, er det vel ikke usansynligt at han har fået den ombyttet. Omvendt er der selvfølgelig også andre røde køer end præstens. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
25-10-2009, 06:10 PM
Baun Skrev:Ahhh...Det kunne jeg slet ikke se, men ja så tyder jo alt på at Magnum har haft det i hænderne, men det kan da være sjovt at spore dets historie. Sandheden er jo, i alle fald for Eterna, at 90% af alle sorte er omlavede one way or the other - og jeg tror nemt det samme kan være tilfældet med Omega vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|