Inden valget af nyt ur. :-)
Helt sikkert også det jeg ville vælge,tror ikke du kommer meget længere ned med prisen
men der er helt sikkert ur for alle dine $ Icon_cool .

Et godt ur fra et mærke med en pæn historie og med god driftsikker mekanik,uret kan bruges til næsten alt slags tøj og kan bestemt
tåle at blive vist frem.
Svar
jacob jensen Skrev:Helt sikkert også det jeg ville vælge,tror ikke du kommer meget længere ned med prisen
men der er helt sikkert ur for alle dine $ Icon_cool .

Et godt ur fra et mærke med en pæn historie og med god driftsikker mekanik,uret kan bruges til næsten alt slags tøj og kan bestemt
tåle at blive vist frem.

Blot for lige at undgå misforståelser - du skriver sikker mekanik. Uret er quarts til den pris!

vh Baun
Svar
Mange tak.

Er det muligt at få Certina DS Action uret med den stållænke som Certina DS Podium på billedet har?

I så fald et nej, hvad er priserne på lænker? Icon_e_smile Ca.
Svar
Action lænken er langt mere klassisk at se på ifth den viste Podium lænke. Personligt, så er min erfaring, at lænker med flere forskellige farver, dem kører man "lidt sur i" i længden ... Jeg ville holde mig til Acion lænken - den er lækker at se på Icon_cool

SKAL det være en chrono, som du køber ?

Hvis ikke, så er der også Certina DS 1 og/eller DS first. Begge modeller er med automatic urværk.

Alternativt, så kan du finde Seiko med automatic værker til en sjat over 1000 kr. - såfremt det må være en diver ...
De venligste hilsner, John
Svar
Så er uret bestilt ! Icon_e_smile Jeg håber jeg bliver glad for det. Jeg fik det til 2300 da urmageren havde ondt af mig. Icon_e_smile
Svar
Har selv certina DS Action og det er nok den klokke som jeg selv vurderer for at give mest smæk for skilligerne af alt tikkende i min skrivbordsskuffe.
Exellent choice... Icon_e_biggrin
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Så nu kommer tvivlen igen.. Jeg opdager at der kommer et nyt Certina DS Action.

Er det bedre at købe dette?

[url]"http://watch-happening.blogspot.com/2009/03/new-release-certina-ds-action-chrono.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://watch-happening.blogspot.com/200 ... hrono.html[/url]
Svar
Ihvertfald ikke kønnere in my book tror du bliver glad for dit valg hvis uret opfylder dine
ønsker både i look og teknik,og jeg opfattelsen af at det var tilfældet.
Svar
Helt klart - jeg er bare i tvivl om nyere ure er bedre. Sådan er det jo med så mange ting, som TV, Biler m.v. Icon_e_smile
Svar
Uden at vide det tror jeg ikke der er den store forskel på teknik siden hvis vi siger de begge
er med batteri.

Så mon ikke det bare er gaven der er pakket på en anden måde Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)