Inden valget af nyt ur. :-)
Hej Igen.

Jeg har et spørgsmål, inden mit valg bliver truffet. - Hvilken model har det bedste værk og hvilken model synes i bedst om?
Det er ikke ure i jeres vilde prisklasse, desværre. (Jeg er på S.U) Men jeg håber stadig på lidt respons. Købet vil blive købt af peter herinde.

Jeg er 21 år og søger et ur som gerne må kunne ses af andre og som er lidt maskulint.

De 3 udvalgte modeller er:

Certina DS Action

Certina DS Podium (IKKE big size)

Seiko Premier Kinetic Perpetual
Svar
Er der nogen der kan henvise mig til et sted hvor jeg kan få mine spørgsmål besvaret?
Svar
du ville nok få hurtigere og mere respons hvis du satte billeder ind samt info om værk mærke og nr osv..

vh Baun
Svar
Okay ! - Mange tak.

Certina DS Action:

İmage

Certina DS podium (IKKE Big Size)

İmage

Seiko premier perpetual

İmage
Svar
DA du er på SU og derved måske ikke har de store midler at gøre godt med, ville jeg vælge en af Certina'erne, da de har lænke. Så slipper du for udgifter når remmen er ødelagt. Du vil heller ikke kunne bruge det i vand.

Personligt er jeg mest til Certina DS action, da det er simpelt i design og bare er super klassisk.

Så den ville jeg vælge - og ville se på andre sider om der kan spares lidt penge, især når du nu er på SU.

Men bare min mening - håber du bliver super glad for dit valg.
Svar
Uret har jeg kunnet finde til 2700 kr (DS Action) Jeg kan simpelthen ikke finde det billigere. - Er i velkendte med forhandlere eller sites hvor de har uret billigere?
Svar
Jeg har ikke - det var fordi du skrev at du ville købe det hos AD i DK og tænkte det kunne findes billigere....
Svar
af de 3 ville jeg vælge den øverste - ren design valg samt at Certina borger for kvalitet (i forhold til prisen)

Men hvad med denne....

[url]"http://www.kaplans.se/Kaplans/AuctionArt.aspx?vId=511781" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kaplans.se/Kaplans/AuctionAr ... vId=511781[/url]

det er da meget sjovere - og billigere - og mekanisk værk - og - et rigtigt ur!

vh Baun
Svar
Uden at vide noget om værk osv, men rent optisk, så ville jeg også klar vælge Certina DS Action..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Valget er truffet.

Det bliver Certina DS Action. - Fundet til 2500 kr nypris.. Nogen som kender en side hvorpå uret kan købes billigere og derved spare en fattig studerende penge? Icon_e_smile

uret kan købes for 2500 ved en svensk forhandler.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)