Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
du ville nok få hurtigere og mere respons hvis du satte billeder ind samt info om værk mærke og nr osv..
vh Baun
•
Svar: 91
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Okay ! - Mange tak.
Certina DS Action:
Certina DS podium (IKKE Big Size)
Seiko premier perpetual
•
DA du er på SU og derved måske ikke har de store midler at gøre godt med, ville jeg vælge en af Certina'erne, da de har lænke. Så slipper du for udgifter når remmen er ødelagt. Du vil heller ikke kunne bruge det i vand.
Personligt er jeg mest til Certina DS action, da det er simpelt i design og bare er super klassisk.
Så den ville jeg vælge - og ville se på andre sider om der kan spares lidt penge, især når du nu er på SU.
Men bare min mening - håber du bliver super glad for dit valg.
•
Uret har jeg kunnet finde til 2700 kr (DS Action) Jeg kan simpelthen ikke finde det billigere. - Er i velkendte med forhandlere eller sites hvor de har uret billigere?
•
Jeg har ikke - det var fordi du skrev at du ville købe det hos AD i DK og tænkte det kunne findes billigere....
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
af de 3 ville jeg vælge den øverste - ren design valg samt at Certina borger for kvalitet (i forhold til prisen)
Men hvad med denne....
[url]"http://www.kaplans.se/Kaplans/AuctionArt.aspx?vId=511781" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.kaplans.se/Kaplans/AuctionAr ... vId=511781[/url]
det er da meget sjovere - og billigere - og mekanisk værk - og - et rigtigt ur!
vh Baun
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
Uden at vide noget om værk osv, men rent optisk, så ville jeg også klar vælge Certina DS Action..
•
Valget er truffet.
Det bliver Certina DS Action. - Fundet til 2500 kr nypris.. Nogen som kender en side hvorpå uret kan købes billigere og derved spare en fattig studerende penge?
uret kan købes for 2500 ved en svensk forhandler.
•