Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Jeg ejer ikke så dyre ure at jeg ikke kunne bruge dem i hvedagsarbejde uden bekymringer. Jeg har en gammel WG Daytona 16519 som jeg faktiskt gerne ville have som min hverdagsur #1. Desværre, den ryger tilbage i boxen efter en dag eller to på armen... og en af Sub´erne tilbageerobrer håndleden. Hvorfor, ved jeg ikke... (hvorfor kan jeg bedre lide farven blå end rød - det ved jeg hellere ikke.)
Måske fordi Sub føles mere solid contra Daytona ?
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,069
Tråde: 116
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 0
Nu er "dyrt" jo et relativt begreb. Et ur til 1000 kr. vil nok anses for at være et dyrt ur for én studerende der er på SU. Personligt mener jeg Planet Ocean godt kan kategoriseres som værende et dyrt ur. Det er det i hvert fald for mig, da jeg ikke er millionær eller på andre måder særligt velhavende. Men mit spørgsmål går heller ikke på hvad der er dyrt, men derimod på hvordan du bruger det ur i din samling, som har kostet flest penge. Om det så er et ur til 1000 eller 100000 kr. er for så vidt ligegyldigt.
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mener jeg også. I det hele taget mener jeg godt, at Omega kan betegnes som et dyrt ur.
•
jacob jensen
Unregistered
Mit dyreste ur bruges som dressur,altså når jeg skal hvor jeg skal være pæn i tøjet
det kan være fest eller noget i forbindelse med firmaet.
•