Favre Leuba
det er nu også for at selv beholde det at jeg vil have det rep. jeg synes det er flot
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
Svar
Nopanic Skrev:er der ikk en der kan sætte et billede ind at uret, eller et der er tilsvarende, kan nemlig ikk lige finde det på nette...

hvordan gør man, billedet er klar
Svar
Søg Photobucket, og du vil vinde en række forklaringer. Ærgeligt at sitet ikke sørger for en generel vejledning over alle fora
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
tak, man skal altså have sit billede ud og ligge på nettet og henvise til dette sted, som kan være fra et eller andet billedbehandlingsprogram
Svar
Hardy Jensen Skrev:tak, man skal altså have sit billede ud og ligge på nettet og henvise til dette sted, som kan være fra et eller andet billedbehandlingsprogram
Ja feks uploade til photobucket (meld dig roligt til du får ikke spam) - og så efter upload, kopierer du bare IMG tråden og indsætter den her, uden noget andet
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
ja det er nyt for mig gamle mand , jeg har ikke prøvet dette med forum før og jeg har altid holdt mine billeder i min egen PC, så det er hele to nye ting på engang Icon_e_biggrin , men der er vist også altid noget software med når man køber kamera / printer hvor der er mulighed for at have sine billeder på nettet, jeg har bare aldrig brugt det
Svar
tak for i dag ,og TAK FOR HJÆLPEN Icon_e_biggrin
mvh
Svar
Hej

Det kan da altid betale sig at reparere et gammelt mekanisk ur hvis man kan lide det, totalt service koster 800 til 1000 kroner.

MVH Peter
Svar
her er endelig billeder, efter et besøg hos urmager Halse i Horsens

İmage
İmage
İmage
Svar
..
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)