01-04-2008, 11:33 PM
det er nu også for at selv beholde det at jeg vil have det rep. jeg synes det er flot
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
|
Favre Leuba
|
|
01-04-2008, 11:33 PM
det er nu også for at selv beholde det at jeg vil have det rep. jeg synes det er flot
01-04-2008, 11:37 PM
Nopanic Skrev:er der ikk en der kan sætte et billede ind at uret, eller et der er tilsvarende, kan nemlig ikk lige finde det på nette... hvordan gør man, billedet er klar og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
02-04-2008, 12:02 AM
Søg Photobucket, og du vil vinde en række forklaringer. Ærgeligt at sitet ikke sørger for en generel vejledning over alle fora
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
02-04-2008, 12:17 AM
tak, man skal altså have sit billede ud og ligge på nettet og henvise til dette sted, som kan være fra et eller andet billedbehandlingsprogram
02-04-2008, 12:19 AM
Hardy Jensen Skrev:tak, man skal altså have sit billede ud og ligge på nettet og henvise til dette sted, som kan være fra et eller andet billedbehandlingsprogramJa feks uploade til photobucket (meld dig roligt til du får ikke spam) - og så efter upload, kopierer du bare IMG tråden og indsætter den her, uden noget andet vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
02-04-2008, 12:27 AM
ja det er nyt for mig gamle mand , jeg har ikke prøvet dette med forum før og jeg har altid holdt mine billeder i min egen PC, så det er hele to nye ting på engang
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|