Svar: 0
Tråde: 15
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
endbu engang tak,

jeg gætter på uret er fra engang i 1970 - 1980, det er et af dem der er selvoptrækkende, pænt " guldur " mindre pænt glas, fundet i en genbrugsbutik 20,- kr, så der er plads til rep.
og husk at et gammelt ur bare er nyt ur der er blevet ældre
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Du kan jo lige høre om urmageren, f.eks Mølbak eller Krognos, og så ev butique dor i Lyngby - jeg ved det ikke, men har hørt de også har en urmager der kan nappe sådan en sag? - om glasset kan poleres, det kan det ofte. Så sparer du lidt
vh
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
er der ikk en der kan sætte et billede ind at uret, eller et der er tilsvarende, kan nemlig ikk lige finde det på nette...
plus aura plus, telle est la vie.
•

jeg bor i Ikast men der er nok en urmager i nærheden, jeg købte en Omega "tvebak " ( lommeur ) for et par dage siden, det kunne også trænge til en omgang, men idag fandt jeg et Tissot Seastar automatic antagelig et 1970er ur , billigere end det Favre, som jeg prøver at finde på nettet det ser ud til at gå perfekt, med hensyn til div rep. mon uret kan sælges og give pengene hjem hvis jeg bliver træt af det
•
forsøger med et billede , hvordan gør man
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Tjo - så er der jo Halse på gågaden i Horsens, han klarer også den sag - men det er jo lidt fra Ikast
Svært at sige om det giver pengene igen. Ja formentlig KAN det det når du kun har givet 20 kr, men hvis det er formålet ville jeg ikke gide reparere. Det skal være fordi du synes det er et pænt ur der fortjener at gå - og blive gået med ved specielle lejligheder.
vh
•