Jlc Polaris Memovox
(23-08-2018, 12:46 PM)ultoman Skrev: Jeg går lidt og pusler med tanken om at købe mig det nye jlc polaris Memovox. Icon_drunken

Derfor ville jeg gerne høre jeres bud på om det ur om fx 5 år vil være let eller svært at sælge.

Der er jo nogle mærker hvor kantstens afskrivningen er høj, og kan være relativ svære at komme af med, hvor andre (Rolex/Omega) holder deres priser langt bedre, samt er lettere at flippe.

Jeg ved selvfølgelig godt at ingen kan sige med sikkerhed, det er nu mere jeres mavefornemelser jeg spørger til

Har prøvet uret et par gange, og kom igår til at prøve det igen, og jeg må jo bare erkende at kærligheden ikke er blevet mindre.  Icon_hjerte

For at få penge i kassen skal jeg have solgt mit ultra thin moon da det bare ligger og trækker støv, og her må jeg nok erkende jeg kommer til at tage et slag, hvilket også er en af grundene til at jeg spørge til Polarisen

bedste 

/Ulrik

Hej Ulrik,

Den fedeste udgave af den nye Polaris, begrænset til 1000 stk. Det skulle være med til at holde prisen oppe, sammen med den generelle store historie omkring Polaris modellen.

Men selv da er jeg sikker på at der bliver tale om kantstensafskrivning. 30-40% på listepris kunne være et bud, baseret på ting jeg har set.

Se i øvrigt min besked til dig i din indbakke.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar

Beskeder i denne tråd
Jlc Polaris Memovox - af ultoman - 23-08-2018, 12:46 PM
RE: Jlc Polaris Memovox - af Stensbjerg - 23-08-2018, 03:29 PM
RE: Jlc Polaris Memovox - af ultoman - 23-08-2018, 05:59 PM
Jlc Polaris Memovox - af cfnissen - 23-08-2018, 03:45 PM
Jlc Polaris Memovox - af ultoman - 23-08-2018, 04:03 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)