Urdebatten / Urforum
Jlc Polaris Memovox - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Jlc Polaris Memovox (/showthread.php?tid=82596)

Jlc Polaris Memovox - ultoman - 23-08-2018

Jeg går lidt og pusler med tanken om at købe mig det nye jlc polaris Memovox. Icon_drunken

Derfor ville jeg gerne høre jeres bud på om det ur om fx 5 år vil være let eller svært at sælge.

Der er jo nogle mærker hvor kantstens afskrivningen er høj, og kan være relativ svære at komme af med, hvor andre (Rolex/Omega) holder deres priser langt bedre, samt er lettere at flippe.

Jeg ved selvfølgelig godt at ingen kan sige med sikkerhed, det er nu mere jeres mavefornemelser jeg spørger til :)

Har prøvet uret et par gange, og kom igår til at prøve det igen, og jeg må jo bare erkende at kærligheden ikke er blevet mindre.  Icon_hjerte

For at få penge i kassen skal jeg have solgt mit jlc ultra thin moon da det bare ligger og trækker støv, og her må jeg nok erkende jeg kommer til at tage et slag, hvilket også er en af grundene til at jeg spørge til Polarisen :)

bedste 

/Ulrik

RE: Jlc Polaris Memovox - Stensbjerg - 23-08-2018

Med mindre vi taler deres helt Heavy modeller i lim.ed 
Så tror jeg generelt JLC er et dårlige mærke at købe som investering.

Man køber dem med hjertet (det gjorde jeg ihvertfald)
Og det er også derfor jeg er ret sikker på at jeg bliver JLC ejer igen en dag. Icon_blink

Held og lykke med dit spændende projekt  Icon_cool
Uanset hvad du vælger har du muligheden for at spænde et fedt JLC på armen Icon_Up

Jlc Polaris Memovox - cfnissen - 23-08-2018

(23-08-2018, 12:46 PM)ultoman Skrev: Jeg går lidt og pusler med tanken om at købe mig det nye jlc polaris Memovox. Icon_drunken

Derfor ville jeg gerne høre jeres bud på om det ur om fx 5 år vil være let eller svært at sælge.

Der er jo nogle mærker hvor kantstens afskrivningen er høj, og kan være relativ svære at komme af med, hvor andre (Rolex/Omega) holder deres priser langt bedre, samt er lettere at flippe.

Jeg ved selvfølgelig godt at ingen kan sige med sikkerhed, det er nu mere jeres mavefornemelser jeg spørger til

Har prøvet uret et par gange, og kom igår til at prøve det igen, og jeg må jo bare erkende at kærligheden ikke er blevet mindre.  Icon_hjerte

For at få penge i kassen skal jeg have solgt mit ultra thin moon da det bare ligger og trækker støv, og her må jeg nok erkende jeg kommer til at tage et slag, hvilket også er en af grundene til at jeg spørge til Polarisen

bedste 

/Ulrik

Hej Ulrik,

Den fedeste udgave af den nye Polaris, begrænset til 1000 stk. Det skulle være med til at holde prisen oppe, sammen med den generelle store historie omkring Polaris modellen.

Men selv da er jeg sikker på at der bliver tale om kantstensafskrivning. 30-40% på listepris kunne være et bud, baseret på ting jeg har set.

Se i øvrigt min besked til dig i din indbakke.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Jlc Polaris Memovox - ultoman - 23-08-2018

Lidt ekstra info; den jeg har i kikkerten er den limitered til 1000 stk

@Claus tak

Sent from my iPhone using Tapatalk

RE: Jlc Polaris Memovox - ultoman - 23-08-2018

(23-08-2018, 03:29 PM)Stensbjerg Skrev: Med mindre vi taler deres helt Heavy modeller i lim.ed 
Så tror jeg generelt JLC er et dårlige mærke at købe som investering.

Man køber dem med hjertet (det gjorde jeg ihvertfald)
Og det er også derfor jeg er ret sikker på at jeg bliver JLC ejer igen en dag. Icon_blink

Held og lykke med dit spændende projekt  Icon_cool
Uanset hvad du vælger har du muligheden for at spænde et fedt JLC på armen Icon_Up

ja, det er den der balance, hjertet skal selvfølge være med, og jo mere hjertet fylder jo mere er man villig til at afskrive. 
Det er desværre den limitered model jeg er efter. Forhandleren havde både den lim.ed. og det normale og vel videnede at de ikke koster det samme, så ender man jo med at sammeligne dem 1 til 1 (de er jo ens Icon_e_biggrin1 ) og gør man det, ja så er det en klar vinder i den lim.ed. udgave.