Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest?
Tage Reinhardt Skrev:Ur fans,

Den største premium nye ur kommercielle succes de seneste 30 år er indiskutabelt Hublot Big Bang. Uret har tydeligvis ramt en guldåre og premier league, hvis vi kigger på salgstallene. I vores andedam har det hæderkronede Klarlund for nyligt stolt optaget Hublot i ur familien.

Jeg ved mange ur feinschmeckere raser mod mærket, men money talks og den æstetiske kvalititet er fremragende. Et guldur med gummirem? Hublot blev hånet. I dag er der ingen hån, hvis vi taler globale salgstal.

Mit spørgsmål: Hvilket Hublot Big Bang er det æstetisk smukkeste ur?

TR
To be honest the design is not bad , even if they stole a lot from the AP Offshore . But i think it is a grossly overpriced watch , that just proves how easy it is to fool the general watch buying public . 100,000 + kroner for a watch with a ETA caliber is a joke . When i see this watch on someones wrist it just tells me they know nothing about watches . I honestly believe that in the future Big Bangs will be hard to sell . I think they are a true design fashion watch and nothing more . No one can deny they are a commercial success , but i do not think collectors will be intrested in them for the future . You can buy a PP- Lange or AP for the same price , that makes me think . Icon_e_wink Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - af willy - 23-08-2012, 05:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)