|
Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? (/showthread.php?tid=77610) Sider:
1
2
|
Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - Tage Reinhardt - 23-08-2012 Ur fans, Den største premium nye ur kommercielle succes de seneste 30 år er indiskutabelt Hublot Big Bang. Uret har tydeligvis ramt en guldåre og premier league, hvis vi kigger på salgstallene. I vores andedam har det hæderkronede Klarlund for nyligt stolt optaget Hublot i ur familien. Jeg ved mange ur feinschmeckere raser mod mærket, men money talks og den æstetiske kvalititet er fremragende. Et guldur med gummirem? Hublot blev hånet. I dag er der ingen hån, hvis vi taler globale salgstal. Mit spørgsmål: Hvilket Hublot Big Bang er det æstetisk smukkeste ur? TR Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - gmt-geek - 23-08-2012 Tage Reinhardt Skrev:Ur fans, Ærligt - jeg tror aldrig de bliver den store succes her i DK! Personligt ville jeg ikke gå med nogen af dem selvom jeg fik det foræret så jeg vil undlade at svare på hvilket jeg synes er smukkest....! Men lidt sjovt at læse din holdning i den anden tråd vedr. hvilke slags folk der bærer de andre ur mærker og så at du synes Hublot er fantastisk - hvilket folkefærd bærer Hublot generelt vil du mene?? Vh. Jon Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - willy - 23-08-2012 Tage Reinhardt Skrev:Ur fans,To be honest the design is not bad , even if they stole a lot from the AP Offshore . But i think it is a grossly overpriced watch , that just proves how easy it is to fool the general watch buying public . 100,000 + kroner for a watch with a ETA caliber is a joke . When i see this watch on someones wrist it just tells me they know nothing about watches . I honestly believe that in the future Big Bangs will be hard to sell . I think they are a true design fashion watch and nothing more . No one can deny they are a commercial success , but i do not think collectors will be intrested in them for the future . You can buy a PP- Lange or AP for the same price , that makes me think . Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - KlausM - 23-08-2012 Black Magic 44mm. Helst i den gamle version med araber tal og rød krono viser. Alternativt i Evolution udgaven. Den vil jeg meget gerne gå med. Mvh Klaus Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - Sociologen - 23-08-2012 willy Skrev:... proves how easy it is to fool the general watch buying public . 100,000 + kroner for a watch with a ETA caliber is a joke .Måske Hublot købes af personer, der ønsker at flashe, at de har råd til at købe disse ure. I dette tilfælde er det ganske underordnet, hvorvidt værket er in-house eller ETA. Og at urene er "grossly overpriced"; tja, det forstærker blot disse personers motivatoner for at købe Hublot. (Ovenstående er ikke udtryk for, at jeg har taget stilling til, hvorvidt Hublot er FOR dyre eller ej, men blot en refleksion byggende på Willys "dom".) Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - Tage Reinhardt - 23-08-2012 Ja, jeg vil gerne FLASHE et flot ur. Det er ikke vigtigt for mig at Mads Gjødesen synes jer er et ur-hit til ur-træf. Jeg når ham ikke til sokkeholderne, men jeg synes Hublot er flottere end AP RO (selvom jeg ejer et AP ROO). Derfor spørgsmålet. Og tak for svar - Hublot BB all black er fremragende. Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - willy - 23-08-2012 Sociologen Skrev:That is just my opinion and nothing more . And i really do not care who buys a Hublot Big Bang , or the reasons they have for doing so . But i think you are mixing what the watch buying public think , with what people who know something about watches think . When people ask for an opinion , they might not like the opinion they get . But to try to get around the opinion is a waste of time . Most of the watch buying public do not read , or give a damm what we write on this site or any other site . So to say that we can motivate them to buy or not buy any watch is way off the mark . Willywilly Skrev:... proves how easy it is to fool the general watch buying public . 100,000 + kroner for a watch with a ETA caliber is a joke .Måske Hublot købes af personer, der ønsker at flashe, at de har råd til at købe disse ure. I dette tilfælde er det ganske underordnet, hvorvidt værket er in-house eller ETA. Og at urene er "grossly overpriced"; tja, det forstærker blot disse personers motivatoner for at købe Hublot. Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - willy - 23-08-2012 Tage Reinhardt Skrev:Ja, jeg vil gerne FLASHE et flot ur. Det er ikke vigtigt for mig at Mads Gjødesen synes jer er et ur-hit til ur-træf.Taste is one thing . Quality is another Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - Tage Reinhardt - 23-08-2012 Good point - quality may be seductive. On the other hand, for a watch-idiot like myself, who already owns AP, IWC and Rolex quality watches, I can live with an ETA clockwork from Hublot. Try to go to the homepage of Hublot and pick the big bang model. 150+ models will pop up. That shows the immense popularity of the model. Which one is the most beautiful? Re: Superstar Watch Hublot Big Bang - Hvilken er fedest? - willy - 23-08-2012 Tage Reinhardt Skrev:Good point - quality may be seductive. On the other hand, for a watch-idiot like myself, who already owns AP, IWC and Rolex quality watches, I can live with an ETA clockwork from Hublot.I think this one for me [url]"http://www.luxurybazaar.com/items/itemid_3526_Big_Bang_Tourbillon_Solo_Bang_RGCeramic__Carbon__Rubber.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.luxurybazaar.com/items/itemi ... ubber.html[/url] Willy |