Afstemning: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
Denne afstemning er lukket.
Bør person kritiske indlæg accepteres, JA
47.50%
19 47.50%
Bør person kritiske indlæg accepteres, NEJ
52.50%
21 52.50%
Total 40 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
Politistav Skrev:Jeg ved godt, at dette forum ikke er for undertegnede og andre, som er på vej i urnødernes verden eller blot vil søge lidt inspiration, det er for alle de, der ved noget om skidtet, og man kan derfor sagtens skyde pointen om billeder ned, men jeg synes, at det skal med.

....

Jeg er selvsagt meget glad for dit indspark. Man bliver jo naturligvis lidt ked af det når man klandres for at promovere sig selv for meget, spamme andres tråde og ustanselig poste indlæg som er gentagelser. Så det varmer, når i hvert fald nogen kan bruge indlæg og billeder.

Jeg er ikke enig i at forum ikke er for "de der er på vej ind i urnørdernes verden". Selvfølgelig er det for jer også. I er alle velkomne uanset hvilket niveau I er på - eller for den sags skyld ønsker at være på. Ikke alle har jo ambitioner om at blive "urnørder". Man har måske bare lige en periode hvor det er nyt ur - eller et vintage ur, det handler om - og så skal man videre.

Jeg kan selv blive lidt træt af det når der på fx Rolex forum spørges: "Hvad vil du helst have en 16xxxx - eller en 55xx". Det er da lidt irriterende at man ikke engang kan forstå hvad der spørges om. Men det er ok. Ikke alle har jo let ved at lægge billeder ind og der skal være plads til alle.

Også jeg har nydt Kurt Brøndums billeder og historier. Jeg ville faktisk gerne se og høre meget mere fra ham om disse ure som jeg synes er fantastiske. Det vil jeg fortsat gøre, men jeg vil helt bestemt ikke blande mig i dem mere.

vh baun

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 05:49 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 06:08 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 20-02-2012, 12:13 AM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af baun - 20-02-2012, 12:10 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)