20-02-2012, 01:19 AM
JohnFyn Skrev:Få dog et liv, gutter! Jeg synes at hele denne debat er ved at køre helt af sporet! Min salige fader sagde altid: "Behandl andre mennesker som du selv ønsker at blive behandlet!"...og det er en meget god leveregel både på (ur)fora og i det virkelige liv!Helt enig fynske navnbror.
At nogen promovere deres passion for en bestemt slags ure er vel lige så "slemt" som at andre kun "dukker op" på disse sider, hvis/når et bestemt (og meget snævert) emne/ur diskuteres?
Jeg mener at folk stort set må skrive og mene hvad de vil, men gør det dog i en sober tone.
En lille lære kan dog være, at når man tager citat - så skal man slette billederne - for det er klart, at hvis man lige vil citere en tråd med 15 billeder - så bliver det vel meget at se dem i hvert citat derefter? Men ellers - get a life
John Fyen - jeg spammer lige med historien om fædre. Man er helt lille, og alt far siger er korrekt - "Min far siger" er standarden. Man bliver 15 og det meste far siger er i den grad forkert - man bliver 30-40 år og det ligner nok en 50/50 - og så bliver man rigtigt voksen og ens far er død - og man vender tilbage til - Min gamle far sagde altid
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)