Afstemning: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
Denne afstemning er lukket.
Bør person kritiske indlæg accepteres, JA
47.50%
19 47.50%
Bør person kritiske indlæg accepteres, NEJ
52.50%
21 52.50%
Total 40 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
calle133 Skrev:Baun send færre billeder af det samme TAK , det kan godt blive for meget, & dem der sympatisere gentager dem alle for at underbygge, det irriterer mig grænseløst. Hvis du kunne ændre det, tror jeg du er en flink fyr der har + 100 Omega ure,
Jeg kender dig ikke, men stor samler med meget indsigt, synes jeg du er men begrænsningens kunst ejer du ikke, det er synd,

Jeg kan godt følge hvad du siger og andre "gamle brugere" kan have samme mening.

Der er dog 2 forhold som jeg vil bringe op i den forbindelse:

Der kommer jo hele tiden nye brugere til. Og når vi svarer og diskuterer i disse tråde tror jeg billeder har stor værdi og de har jo ikke nødvendigvis set alle urene tidligere. I en debat om valg as fx. et Speedmaster mener jeg at billeder og strukturerede beskrivelser er af stor værdi. Man kunne næsten sige at visse indlæg uden billeder nok ikke bliver forstået af en ny deltager - ikke alle får jo noget på nethinden når man siger: bare køb en 5513.

Det andet forhold er at mange af os faktisk godt kan lide tråde med mange billeder. Man kan jo tage tråden om Omega kabalen som eksempel. Vi er nogen som hygger os med at lægge billeder ind - og snakker lidt indimellem. Ikke noget dybsindig nørtet tråd, men underholdende for os der deltager - og sikkert også for nogen af dem der kigger med, mens den så vidt jeg kan vurdere irriterer dig og andre. Men helt ærligt det er da ret harmløst og de der ikke har lyst at kigge med kan jo lade være.

For nye brugere som er Omega intereserede tror jeg det er morsomt, lærerigt og interesant at kunne følge udviklingen i Omegas ure fra 1950 til nu (hvis det ellers lykkedes) og at det ligefrem kan provokere og genere nogen, har jeg endog meget svært ved at forstå.

Det sidste forhold om at spamme har jeg tidligere kommenteret og her giver jeg Jer ret. Jeg har ikke tidligere forstået at det kunne opfattes på den måde, men det ved jeg så nu, så det skal jeg undlade i de tråde som "ejes" af brugere der har den holdning. Jeg har noteret at Kurt, Calle133, Tio Malo og måske JK ikke ønsker det og det er ok. Jeg har ikke fået nogen PB fra nogen der frabeder min medvirken i Deres tråde endnu, men min mailbox er åben.

Der er dog nok også en del "trådejere" (ny ord i min verden indtil nu har det blot været trådstarter) der gerne ser afstikkere og sidespring og ikke tager det så alvorligt om emnet lige holdes. Sådan har jeg det selv, men kan da godt respektere at ikke alle har det sådan.

vh Baun

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 05:49 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 06:08 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af baun - 20-02-2012, 12:05 AM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 20-02-2012, 12:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)