Afstemning: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
Denne afstemning er lukket.
Bør person kritiske indlæg accepteres, JA
47.50%
19 47.50%
Bør person kritiske indlæg accepteres, NEJ
52.50%
21 52.50%
Total 40 stemme(r) 100%
* Du stemte på dette [Vis resultater]

Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk?
Jeg tilslutter mig lidt blue og kristoffer.

Hvis du allerede har besluttet dig, hvorfor tillader du så overhoved at vi må stemme?

Jeg går generelt ind for et topstyret forum og lægger gerne mine beskeders skæbne i kyndige moderatores hænder. Mere betyder det ikke for mig. Som det vist har været skrevet før så er forumet privat og ikke demokratisk. Dog er det i sin nuværende form på ingen måde heller et diktatur, og jeg kan sagtens leve med at "grimme" indlæg slettes i ny og næ, hvis det generelt er for at holde tonen pæn og sober. (Jeg kender intet til de aktuelt slettede indlæg)

Og som kristoffer skriver så stiller jeg mig undrende overfor udgifterne ved denne side?
Jeg tager hatten AF for at Bjarne afholder disse. Men uden at der skal graves i regnskaber, så må der da være en måde at spare lidt penge på.

Der er faste månedlige reklameindtæger for en del(mange) tusinde, gætter jeg på?
Det koster 1,25% eller min 125kr at sælge et ur, og når man løbet listen over "sidste måneds solgte igennem" så bliver det også til en del tusinde.

At Bjarne så alligevel skal have så mange penge op af lommen årligt, tyder da på en skævvridning, og det er da synd for manden!
Var det mig der drev en sådan underskudsforretning så skulle priserne for banner og salg da hæves lidt.

Beskeder i denne tråd
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Stinger - 19-02-2012, 04:47 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 05:49 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 19-02-2012, 06:08 PM
Re: Hvordan ønsker du fremtidens urforum.dk? - af Tukjær - 20-02-2012, 12:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)