JLC Master Compressor Memovox - Hvor blev det af?
Hej Mars,

Har selv et og har aldrig oplevet problemer med det. Mit er også købt brugt for ca. 6 år siden. Har købt en gummirem, som lige giver det lidt 'kant'. Har også andre Memovox-modeller, hvor jeg heller ikke har haft problemer.

Mig bekendt var der ikke nogle tekniske grunde til at stoppe produktionen af Master Compressor Memovox-modellen. Jeg mener endda, at værket stadig bliver brugt i de nyere modeller - er dog ikke helt sikker. Mit bud er, at det handlede om at gøre plads til 3-5 nye modeller.

De nye alternativer er Master Memovox, Master Memovox International og Master Compressor Diving Navy Seals Alarm (eller hvad den nu hedder). Alle tre ganske fede ure med hver deres profil - og værdige afløsere.

Yderligere har JLC jo lavet 2-5 (alt efter hvordan man tæller varianterne) 'genoptryk' af tidligere modeller med alarmfunktion, nemlig Memovox Polaris og Deep Sea Alarm. Superfede, men også lidt pebrede retro-modeller.

Køb du trygt en brugt Compressor Memovox - de kan findes til rimelige priser, og det er et dejligt ur fra en dygtig producent med en lang tradition for alarmure.

Claus

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: JLC Master Compressor Memovox - Hvor blev det af? - af cfnissen - 06-04-2011, 07:12 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)