JLC Master Compressor Memovox - Hvor blev det af?
Jeg har søgt forummet og fundet mange informative tråde, men da jeg alligevel sidder tilbage med et par spørgsmål, tænkte jeg at det nok alligevel var på sin plads at oprette en ny tråd.

I øjeblikket er jeg ved at lægge penge til side til mit første rigtige ur, hvilket jeg som nogen her måske kan huske var overbevist om skulle være et Rolex. Imidlertid har jeg forsket lidt i horologiens forunderlige verden, og har forelsket mig i det afsindigt dejlige JLC Master Compressor Memovox, der for mig nu er det eneste rigtige ur at starte samlingen med.

Der er dog lige et lille arber dabei i den forbindelse, nemlig at uret tilsyneladende af en eller anden grund ikke produceres mere, og jeg kan ikke helt lade være med at tænke på hvorfor? I følge min research blev Master Compressor Memovox produceret fra 2002, men er blevet fjernet igen og erstattet af andre Master Compressor modeller med alarm. Var der problemer med uret? Eller er det markedet der ikke var til det?

Og så lige en ting mere, hvad kan jeg forvente at et brugt ur i super stand eller et NOS ur fra en forhandler koster?
Svar

Beskeder i denne tråd
JLC Master Compressor Memovox - Hvor blev det af? - af Mars - 06-04-2011, 10:04 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)