Ploprof og 8500 maskinen on time
Nå ja - næsten on time - og når man helst vil ha den vinder, kan man jo finde det surt den taber, men - på indtil nu 10 dage - uden der er gjort noget - har den tabt 2 sekunder - Det er vel ikke så dumt, og den har sovet på siden, så mon ikke jeg får den on time ved at lade den sove fladt på ryggen.
I det hele taget kan jeg sige, at jeg aldrig (nok fordi jeg har været og ER til vintage) har oplevet et ur der i alle aspekter er så super produceret, alle kanter, krans med safirglas over, visere, skive, kasse - ALT er super vellavet - og det sidder bare så fint på armen, og futter med i havet hver dag, de fleste dage til nu i magsvejr og ud til anden revle, idag og igår med brusende bølger, som tog al syn under vandet, og krævede lidt mere navigation - men var sjovt.
Jeg er med andre ord sikker på det er en keeper nu. Selv kassefaconen og den orange krans udløser er jeg kommet til at holde af (kransen står altid 100% korrekt og knappen er faktisk FLOT. Lidt som en bulldog måske Icon_e_biggrin
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Ploprof og 8500 maskinen on time - af hannover_dk - 27-07-2010, 12:22 AM
Re: Ploprof og 8500 maskinen on time - af Geodoc - 27-07-2010, 07:11 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)