Urdebatten / Urforum
Ploprof og 8500 maskinen on time - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Ploprof og 8500 maskinen on time (/showthread.php?tid=74356)

Ploprof og 8500 maskinen on time - hannover_dk - 27-07-2010

Nå ja - næsten on time - og når man helst vil ha den vinder, kan man jo finde det surt den taber, men - på indtil nu 10 dage - uden der er gjort noget - har den tabt 2 sekunder - Det er vel ikke så dumt, og den har sovet på siden, så mon ikke jeg får den on time ved at lade den sove fladt på ryggen.
I det hele taget kan jeg sige, at jeg aldrig (nok fordi jeg har været og ER til vintage) har oplevet et ur der i alle aspekter er så super produceret, alle kanter, krans med safirglas over, visere, skive, kasse - ALT er super vellavet - og det sidder bare så fint på armen, og futter med i havet hver dag, de fleste dage til nu i magsvejr og ud til anden revle, idag og igår med brusende bølger, som tog al syn under vandet, og krævede lidt mere navigation - men var sjovt.
Jeg er med andre ord sikker på det er en keeper nu. Selv kassefaconen og den orange krans udløser er jeg kommet til at holde af (kransen står altid 100% korrekt og knappen er faktisk FLOT. Lidt som en bulldog måske Icon_e_biggrin
İmage
vh

Re: Ploprof og 8500 maskinen on time - Geodoc - 27-07-2010

Dejligt at høre om dine "indkørings" erfaringer med Ploprof - og at du deler dem med os.
Da modellen kom frem, havde jeg fornøjelsen at blive præsenteret for den hos Peter Halse, der beskrev byggekvaliteten som, metodisk omhyggelig,
- hvilket jeg også selv oplever, hver gang jeg bliver præsenteret for et eksemplar.

... også interessant, at høre om brugs indtrykkene uret gør. Det er jo så specielt et ur, at der "ligesom skal synkes en klump", inden man invitererer det "indenfor".
Og når det først er indenfor - taler dets design, værk - og tekniske kvaliteter åbenbart et klart og tydeligt sprog Icon_e_wink

Jeg er overbevist om, at du efter saltvands anvendelsen husker at skylle uret af i postevand.
... hils nu sommerlandet, Ploprof og anden revle - så hilser jeg og min gamle "Unbreakable" fra Alstrup Møllebæk (suk)

Med venlig hilsen - Geodoc

Re: Ploprof og 8500 maskinen on time - hannover_dk - 27-07-2010

Geodoc Skrev:Jeg er overbevist om, at du efter saltvands anvendelsen husker at skylle uret af i postevand.
... hils nu sommerlandet, Ploprof og anden revle - så hilser jeg og min gamle "Unbreakable" fra Alstrup Møllebæk (suk)

Med venlig hilsen - Geodoc
Mellem hav turene er det på armen under vor udendørsbruser - og efter dagens badninger, med i rigtigt bad, hvor det også deler hårshampo med mig - og jeg justerer låsen ud og åbner diving-extension så vandet kan komme til overalt. Helt enig i at det er vigtigt, både for at få aggressivt saltvand væk - og evt små sandkorn
Hils "unbreakable" igen
vh

Re: Ploprof og 8500 maskinen on time - Hans Jørgen - 27-07-2010

Tilykke tillykke og tak for din lifetimetest...Men...skulle en PloProf ikke i dybden fremfor mod anden revle Icon_e_biggrin

MVH
HJ

Re: Ploprof og 8500 maskinen on time - hannover_dk - 27-07-2010

Hans Jørgen Skrev:Tilykke tillykke og tak for din lifetimetest...Men...skulle en PloProf ikke i dybden fremfor mod anden revle Icon_e_biggrin

MVH
HJ
Uh der er skam DYBT på vejen derud. Nå - det korrekte svar er vel JO Icon_e_biggrin
vh