Oris, Sinn m. fl. (hvem vil lære mig noget nyt?)
Jeg læser dagligt adskillige indlæg om Sinn og Oris herinde og har deraf lært at en stor del af jer udviser ret stor begejstring for dem, og ikke mindst har MANGE af jer haft et U1 i samlingen på et eller andet tidspunkt (har jeg indtryk af).

Men faktum er at jeg ikke ved særligt meget om disse producenter (og andre mindre producenter i samme prisleje) og jeg kunne derfor godt tænke mig at lære noget mere om dem...
Her tænker jeg især på hvad I kan fortælle mig om kvalitet, finish, værk etc.; altså det håndværksmæssige?

(Jeg ved godt at Sociologen, lige har oprettet en tråd der i indhold minder om denne. Men hvor han er mere interesseret i at vide hvad der er den økonomisk set bedste investering i klassen 10-15 K, kunne jeg godt tænke mig at lære lidt mere om hvor man får mest "bang for the buck" i prislejet lige under 10 K. I behøver altså ikke at holde jer til Sinn og Oris, hvis I mener der er andre producenter der lige såvel bør nævnes.)
Venlig hilsen
Jesper
Svar

Beskeder i denne tråd
Oris, Sinn m. fl. (hvem vil lære mig noget nyt?) - af Jesper B - 15-05-2010, 12:22 PM
Re: Oris, Sinn m. fl. (hvem vil lære mig noget nyt?) - af jacob jensen - 15-05-2010, 02:56 PM
Re: Oris, Sinn m. fl. (hvem vil lære mig noget nyt?) - af Mr. Korsbek! - 15-05-2010, 10:46 PM
Re: Oris, Sinn m. fl. (hvem vil lære mig noget nyt?) - af jacob jensen - 15-05-2010, 11:23 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)