En lille historie om (ur-)abstinenser
jacob jensen Skrev:Du er på vej ned af den vej som vi andre også er på,hvor et ur bare ikke er nok Icon_cool
så skal du bare have gjort op med dig selv hvor mange ure der skal til før det er nok

Selv har jeg sat 3 ure (med beater) som passende med mine muligheder
det næste spørgsmål det kommer til en er hvor meget de må koste,og så bliver det først farligt Icon_e_biggrin

Jeg har i mange år haft en dyr hobby (HiFi) så det er ikke helt nyt for mig at bruge penge på min hobby. Indtil videre er jeg ikke kommet det nærmere end at det er en spændende verden. Jeg er overbevist om at jeg nok med tiden skal få mig et par dyre ure mere, men det bliver ikke mig der giver 100K for en sub fordi der er skrevet med rødt på skiven. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvorfor nogle gør det, men for mig er det ikke samlermanien der er drivkraften, men derimod glæden ved at have et lækkert ur på armen. Ovenstående er på ingen måde ment som en provokation. Håber ikke det opfattes sådan.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jacob jensen - 04-03-2010, 06:15 PM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jkjaers - 08-03-2010, 01:01 PM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jacob jensen - 08-03-2010, 01:38 PM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af HG - 08-03-2010, 05:59 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)