En lille historie om (ur-)abstinenser
Joepete Skrev:Du skal mere end kigge, Jesper. Mere end ét ur skal der jo til Icon_e_wink Icon_razz

Har du noget særligt i kikkerten ?
Nu er jeg jo for nyligt hoppet med på urbølgen, så jeg havde nok egentligt tænkt mig at have mere ro på mht. til næste urkøb. Min plan har aldrig været at skulle have mange ure, men dog at have ure til enhver situation: En dykker, en flyver, en dress, en beater, en ????

HVIS (og jeg skriver hvis) jeg køber et midlertidigt ur bliver det nok LACO Pilot B Automatic 42 eller Steinhart Nav B-Uhr selvom jeg da også har kigget på en Sumo men synes den ligger for tæt op ad POen stilmæssigt. Sinn U1 er også interessant.

På noget længere sigt vil jeg have en Breitling Navitimer (World eller Montbrillant datora). Kunne endvidere godt tænke mig at prøve en Rolex Seadweller 16600 på armen men jeg er i tvivl om det er for småt.

Spændende betragtninger om quartz i øvrigt - Hvad præcision angår får jeg nok aldrig mere præcist ur end min Junghans Mega 1000 (quartz +radiostyring)... meeeen der er nu ikke det samme.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jkjaers - 04-03-2010, 11:18 AM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jacob jensen - 04-03-2010, 06:15 PM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af jacob jensen - 08-03-2010, 01:38 PM
Re: En lille historie om (ur-)abstinenser - af HG - 08-03-2010, 05:59 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)