hvad kan et seamaster holde til
hannover_dk Skrev:De fleste - men jo ikke alle - slår søm i med højre og har ur på venstre. Hvis det er tilfældet for dig, så er den eneste risiko at du misser sømmet med hammeren - og banger sømosteren en i stedet - men det vil jo nok ikke lige ske. Icon_e_smile

Den kan sikkert også tåle at man slår søm i, der er en vis dæmpning fra hammer til søm, men personligt - hvis det var store søm i hårdt trå, ville jeg nok tage uret af. Mountain bike - golf you name it - den tåler det - så enjoy
vh

"golf"??? Ahhh... det er nu ikke det jeg har hørt, da golf er særdeles hårdt for et ur. Har hørt, at Tiger Woods har ødelagt rigtigt mange af sine Tag Heuerure, da de simpelthen ikke kunne holde til det. Det er nok ikke så meget anderledes med et Omegaur. Det er nok lidt anderledes med specielt stødsikrede ure ala. GO Sport Evolution eller et IWC Ingenieur.

Og mountainbike giver jo også rigtigt mange hårde stød i håndleddet, så umiddelbart ville jeg være meget påpasselig med at udsætte mit mekaniske, ikke specielt støddæmpede ur, for disse behandlinger.

Men måske det ikke er så slemt?? Måske en af vores urmagere kan fortælle mere??

Hilsen Peter
Svar

Beskeder i denne tråd
hvad kan et seamaster holde til - af peter g - 03-03-2010, 12:17 AM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af olsen - 03-03-2010, 12:21 PM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af Geodoc - 03-03-2010, 12:44 PM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af Mif - 03-03-2010, 02:35 PM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af Mif - 03-03-2010, 07:12 PM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af Geodoc - 04-03-2010, 11:10 AM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af willum - 04-03-2010, 12:32 PM
Re: hvad kan et seamaster holde til - af baun - 04-03-2010, 12:58 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)