Nogen der har erfaringer med direktexpress.de?
Direktexpress... Aldrig brug dem !! Jeg har modtaget ca. 150 - 200 pakker fra Tyskland, de meste med Deutsche Post, DHL eller UPS og har intet at klage om ders service.
Direktexpress lærde jeg at kende pga. at 2 ellers velrenomerede tyske sælgere skiftede til at bruge dem i september 2009. Begge pakker, jeg ventede at modtage, kom fra Hamborg-området. Den ene tog 18 dag, den anden 23 dag. Historien involverer flere opkald (af sælgerne) til Direktexpress som hver gang løj om at pakken ikke kunne leveres fordi der var ingen i adressen eller at adressen ikke eksisterede. Det viste så nogle dag senere, og når sælgerne prøvede at afhente pakkerne, at de på de tidspunkt var stadigvæg i Tyskland, hvorhen præcist, viste de ikke, men i Tyskland. Firmaet tilbød den ene sælgere at starte erstatningsprocessen og sendte papirerne. GLS er ellers en katastrofe men når pakkerne entlige og via uforklarlige veje nåede til Danmark, var der intet at klage. Omvendt; GLS (i Vejle eller Kolding) forsynede mig med print af hele logistikken; også om den del Direktexpress selv stod for i Tyskland.
Begge de tyske sælgere skiftede til UPS og DHL (som begge to fungerer meget fint her i Midtjylland) efter at de havde lignende oplevelser med flere pakker, nogle til indenrigs, nogle til Scandinavien.
Idag indleder jeg standardkorrespondancen med tyske sælgere ved at bede dem venligst at bruge hvilken som helst anden kurerservice end DWL som firmaet hedder som forkortelse.
Så vidt jeg forstår har Direktexpress skabt gigantisk dårligt ry pga. manglende styring af sendelser, dårligt kundeservice, (nogen gang) grotesk lange leveringstider osv.
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nogen der har erfaringer med direktexpress.de? - af morgan - 22-01-2010, 03:51 PM
Re: Nogen der har erfaringer med direktexpress.de? - af TioMalo - 22-01-2010, 06:41 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)