09-01-2010, 10:22 AM
Citat:Jeg synes at de i rigtigt mange år har lavet ure som ligner hinanden rigtigt meget. Ikke at der er noget galt med det, men det er jo billigere at lave så mange ure ad gangen som de gør.
Arh. Nu er det jo heller ikke fordi brands som f.eks. Panerai bare sprøjter forskellige designs ud. Prøv at få fat i en onkel eller ven der ikke ved noget om ure og få dem til at surfe rundt på panerai.com - LOL.
Citat:Mht. deres værk, som jo er en rigtig arbejdshest, synes jeg bare der er lavet så mange af dem, at det ikke burde koste en hel bondegård, også selvom der er tale om In-House.
Rolex' værk er da ikke specielt dyrt. En pænt brugt ca. 1570 kan du hente på ebay til ca. 1000$. For inhouse. Replacement pris på fabrikken er så vidt jeg husker ca. 12k med dato. Prøv at ring til Omega og hør hvad et nyt ETA værk koster til en Seamaster.
Det er meget nemt. Køb Rolex hvis du kan lide designet og kvaliteten. (her tænker jeg også på after service etc). Hvis man synes det er for dyrt køber man noget andet. Synes man det er for sølle, køber man noget dyrere. Easy peasy.
M
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)