18-10-2009, 09:37 AM
100% enig Don werner vi er bare nogle mennesker hvor alt under 40mm ser mærkeligt ud
da jeg gik med min 47mm diver mindes jeg heller ikke at jeg gik og bankede ind i alt muligt.
(dem der så en sub på min arm hos gufle tror jeg vil give mig ret)
Som sagt et spørgsmål om vane og ens størrelse
men efter at have prøvet et DS på armen vil jeg dog mene at det er lidt flashy
uden der dog for mig ikke er noget negativt i det vi snakker jo ikke bling bling
Det er da cool nok at være vild med ure under 40mm og have dem i alle afskyggninger,
men vi er altså nogle hvor de ikke opfylder kravet til uret og hvor de på vores arm ligner
et dame ur.
For mig mangler disse ure også noget af den udstråling jeg søger i et ur,så jeg mener også du generaliser en tand for meget Baun.
da jeg gik med min 47mm diver mindes jeg heller ikke at jeg gik og bankede ind i alt muligt.
(dem der så en sub på min arm hos gufle tror jeg vil give mig ret)
Som sagt et spørgsmål om vane og ens størrelse
men efter at have prøvet et DS på armen vil jeg dog mene at det er lidt flashy
uden der dog for mig ikke er noget negativt i det vi snakker jo ikke bling bling
Det er da cool nok at være vild med ure under 40mm og have dem i alle afskyggninger,
men vi er altså nogle hvor de ikke opfylder kravet til uret og hvor de på vores arm ligner
et dame ur.
For mig mangler disse ure også noget af den udstråling jeg søger i et ur,så jeg mener også du generaliser en tand for meget Baun.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)