Køb af nyt ur - JLC Master Control ref. 1398420
Jonas-BP Skrev:Nu har jeg prøvet diverse variationer af Master Control på armen, og min verden er blevet vendt op og ned Icon_e_smile. Jeg er blevet dybt fascineret af Master Eight Days. Jeg giver HG ret. Dette ur er ganske enkelt i en klasse for sig.

Baseret på diverse billeder har jeg altid syntes, at skiven på Master Eight Days var en smule rodet, men jeg har fået et helt andet indtryk efter at have siddet med uret i hænderne. LÆKKERT!

Jeg er stadig i tvivl med det manuelt optrukne værk, da jeg altid har været mest til automatik.

Herudover har jeg en frygt for, at Master Eight Days vil få en opdatering inden længe. Noget kunne tyde på, at JLC er ved at opdatere hele Master-serien, ligesom det allerede er sket med Hometime. Har i hørt rygter herom?

Mvh.
Jonas

Hej Jonas

Jeg har også selv en drøm om et Patek Philippe ur og gerne et med Grand Complications. Deres Sky Moon er den uopnåelige drøm men næsten lige så uopnåelig er også 5016G i hvidguld Icon_mrgreen

Jeg har selv kastet mig over JLC med stor glæde og tilfredshed. Men med dit første bud på et JLC Master Control (1698420), syntes jeg du får for lidt ur for pengene Icon_e_wink Det er nok fordi jeg selv er facineret af det uret kan og ikke kun det klasiske design.

Dit forslag med Master Eight Days er bestemt et lækkert ur, jeg tror ikke det bliver noget problem du skal trække den op. Nok nærmere noget man glæder sig til en gang i ugen Icon_e_wink

Et andet bud fra JLC's Master serie er dette Master Calendar:

[attachment=0]<!-- ia0 -->IMG_0526-mini.jpg<!-- ia0 -->[/attachment]

Men med 70k på lommen ville jeg gå efter et andet JLC der er til salg her på siden, nemlig JLC's W-alarm. Det er nok ikke lige sådan et ur du er på udkik efter min jeg ville gerne have fingre i det.

Jeg har ikke hørt noget om at JLC skulle til at opdatere hele Master-serien. Håber der er andre der kan bringe nyt omkring dette.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Køb af nyt ur - JLC Master Control ref. 1398420 - af jacob jensen - 30-07-2009, 08:39 PM
Re: Køb af nyt ur - JLC Master Control ref. 1398420 - af jacob jensen - 01-08-2009, 03:46 PM
Re: Køb af nyt ur - JLC Master Control ref. 1398420 - af BobT - 03-08-2009, 04:06 PM
Re: Køb af nyt ur - JLC Master Control ref. 1398420 - af jacob jensen - 04-08-2009, 01:05 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)