"Keeper" Udvandet og misbrugt begreb eller bare misforstået?
Hmmm

En keeper har 2 stk.

1. Casio G "kan ikke huske hvad det hedder" vi fik i gave på Flyvestation Værløse da vi blev udnævnt, det er MONSTER slidt og bliver holdt sammen flere steder af strips, men det forlader ALDRIG min "samling"

2. Eterna i guld med mesh.guld lænke og silke skive, arvet fra min farfar, han fik det i sin tid af sin far, da han forlod Letland, så det er et arvestykke med historie der ALDRIG kan forlade familien ihvertfald ikke så længe jeg lever.

Et semi keeper er mit IWC Aquatimer, ikke at det er specielt, dyrt, sjældent eller noget, men jeg fik det i gave af min datter på hendes dåbsdag "Ja Ja min lille pige er sQ fremme i skoen"

Ellers har jeg ikke fundet uret endnu, en simpel årsag jeg har ikke råd, har altid ønsket med en Rolex fra 75 / maj i mint med alle papir, af den ene grund at jeg gerne vil have et ur fra mit føde år og måned.
Men det sker sQ nok aldrig med mindre Mads G sælger sit i et øjebliks sindsyge og finanskrise Icon_twisted
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: "Keeper" Udvandet og misbrugt begreb eller bare misforstået? - af Fumle_phpbb3_import15749 - 31-07-2009, 09:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)