"Keeper" Udvandet og misbrugt begreb eller bare misforstået?
jacob jensen Skrev:ENIG alle keepere er til salg det kommer blot an på prisen(alt andet er vel dårligt købmandsskab Icon_question )

Byder nogle 50% over markedsprisen på mit JLC så flyver det fra reden Icon_e_biggrin
På den måde kan man fuldstændigt glemme begrebet keepere og diskutionen bliver overflødig eller dum Icon_e_smile Der er sikkert ikke ret mange herinde der ikke ville sælge et ur der selv med lidt besvær kan genanskaffes for 100.000 hvis sælger giver 150 - 200.000 kr.

Skal der være mening i begrebet må det være noget med at det er et ur man vil beholde under alle normale omstændigheder - og ikke noget med hvis nogen giver alt for høj pris eller ens hus brænder ned samme dag man selv og konen mister jobbet - så penge pludseligt er et andet begreb

Tag mit signatur ur - det kan da godt være det kun har kostet mig noget med 12000 for 10 år siden - men hvis nogen bød mig 40.000 i dag, rakte det slet ikke, jeg har aldrig set et magen til - men ja - for 500.000 kr kan den keeper købes

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: "Keeper" Udvandet og misbrugt begreb eller bare misforstået? - af hannover_dk - 30-07-2009, 06:07 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)