30-07-2009, 11:37 AM
Jeg køber også kun ure som jeg som udgangspunkt vil beholde.
Min Seamaster 2254 røg kun fordi det var med batteri det var købt som en klar keeper,
men som jeg blev mere og mere klog på "rigtige ure" måtte det i bytte som en del af handlen
med mit første aut. ur.
Jeg har et ur som er en keeper for mig alt hvad jeg ejer er dog til salg hvis prisen er rigtig,
(dog ikke bulldogen han kan ikke købes for menneskepenge
)
Det er er mit JLC Master Compressor Memovox kun et Polaris kunne bytte plads med det og
det ur får jeg aldrig råd til,Memovoxen er i dog så lækker i mine øjne og en sand joy at få på
armen hver gang så jeg savner ikke Polariset i det daglige.
Tænkte på et tidspunkt på at sælge alt få at lande et Rolex DS men droppet det igen bla.
fordi at jeg kunne mærke at jeg ville savne JLCet med det samme,ingen tvivl om
at ender jeg med et ur bliver det JLCet det er en keeper
Min Seamaster 2254 røg kun fordi det var med batteri det var købt som en klar keeper,
men som jeg blev mere og mere klog på "rigtige ure" måtte det i bytte som en del af handlen
med mit første aut. ur.
Jeg har et ur som er en keeper for mig alt hvad jeg ejer er dog til salg hvis prisen er rigtig,
(dog ikke bulldogen han kan ikke købes for menneskepenge
Det er er mit JLC Master Compressor Memovox kun et Polaris kunne bytte plads med det og
det ur får jeg aldrig råd til,Memovoxen er i dog så lækker i mine øjne og en sand joy at få på
armen hver gang så jeg savner ikke Polariset i det daglige.
Tænkte på et tidspunkt på at sælge alt få at lande et Rolex DS men droppet det igen bla.
fordi at jeg kunne mærke at jeg ville savne JLCet med det samme,ingen tvivl om
at ender jeg med et ur bliver det JLCet det er en keeper
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)