12-04-2009, 09:12 AM
Citat:De suverænt bedste dommere til at besvare dit spørgsmål mht. om størrelsen på uret passer til din arm, er kvinder. Prøv at forhøre dig hvor du kommer frem – du vil sikkert blive overrasket.Ikke engang løgn.
De herrer - også de mere forfængelige og modebevidste af slagsen - bliver ofte blændet af teknisk begejstring (eller fetishisme...) og så går den gælt.
Har selv omkreds af ca. 21 - 22 cm og Rolex sportsmodeller skal altid have alle led i Oysterlænken for jeg kan bære uret komfortabelt men... jeg blev totalt overrasked for nogle måneder siden når jeg prøvede nogle af mine egne gamle Datejusts på: Var forberedt for at de 36 mm Ø var alt for lille og at uret skal ikke være mindre en de 40 mm Ø (yes - jeg har blivet manipuleret og det på trods af at jeg ikke er med på modefidusen "giga-store-ure"). Datejust ser ikke fimset for for lille (for mig).
However - det hele er i den grad afhængigt af urets højde, lænke / remme, skivens Ø og farve, lynettens bredde og type osv. osv. at det er en god idé om at lade nogen i nabolaget med rimmeligt æstetisk sans at sige sin uforbeholden mening... (også om tøj hvis du er typen som har hang for at klæde dig i klaphat og fodbold T´s etc
Igen bare mine 2cts...
John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)