ukendt mærke
Bagsiden kan komme af, det er vejen ind til maskinen på denne.
Jeg er også overbevist om det er stål. Det betyder også at der er god mulighed for at det er et kolonnehjulsværk der sidder i den, for man satte ikke så ofte knaststyrede værker i stål kasserne.

Flot er det blevet, pushers hedder skibsformede pushers og er klart de mere sjældne i forhold til de helt kvadratiske fra tiden, og i mine øjne klart de mest atråværdige. Pudsigt nok så har lige præcis den jeg selv satte billede i, også disse skibsformede pushers - men det er faktisk den eneste ud af ret mange jeg har, som har netop det.

Du bør vel egentlig lade det få en service - med mindre det går helt som det skal og holder fornuftigt tid (behøver ikke være COSC nøjagtigt men så fornuftigt at du ikke skal stille det hver dag)

Når/hvis du får det serviceret kan vi få at vide hvad der driver sagen. Lad være med at slås med bagsiden selv. Det er en skarp kniv der skal ind, og der er et sted på bagsiden hvor du - på de her gamle kronografer - NORMALT kan se den er lidt fladere, hvor kniven skal ind. - MEN hvis den sidder godt fast, så kan du komme til at ridse den, så leave it.

Skrev sælger ikke om det var stål og hvad der var i den?

Flot rem også
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
ukendt mærke - af jazzman - 17-05-2008, 04:04 AM
[Intet emne] - af hannover_dk - 17-05-2008, 11:50 AM
[Intet emne] - af Elbæk - 18-05-2008, 04:19 PM
[Intet emne] - af jazzman - 19-05-2008, 01:05 AM
[Intet emne] - af Elbæk - 19-05-2008, 07:41 AM
[Intet emne] - af hannover_dk - 19-05-2008, 09:14 AM
[Intet emne] - af jazzman - 20-05-2008, 12:57 AM
[Intet emne] - af jazzman - 23-05-2008, 01:09 AM
[Intet emne] - af hannover_dk - 23-05-2008, 08:38 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)