19-05-2008, 05:58 AM
Så vidt jeg ved så har eBay for ganske nylig ændret reglerne så sælger ikke længere kan give negativ feedback, så du kan rolig smide en negativ feedback uden du selv kommer i problemer. Må indrømme, jeg har ikke længere den store tålmodighed med folk derinde. Selvfølgelig skal man kontakte sælger inden man gi'r negativ feedback, men for mit vedkommende har jeg efterhånden hørt alle de dårlige undskyldninger, så med mindre der prompte ryger en refund eller et nedslag af i prisen, kvitterer jeg med negativ feedback og samtidig åbner jeg en dispute/chargeback. Der er SÅ mange fidusmagere derinde og som Tukjær ganske rigtigt siger, så er det eneste sprog de forstår negativ feedback.
Nopanic, du skal ikke stille dig tilfreds med det svar han har givet dig. Du har modtaget en defekt varer, længere er den ikke. Hvis jeg var dig ville jeg åbne en dispute i Paypal og er han stadig umedgørlig, så knalder du en chargeback af. Glem ALT om at kontakte eBay, de er fløttende ligeglade og det er derfor spild af tid.
Du skal naturligvis ikke betale for noget du ikke har fået.
Nopanic, du skal ikke stille dig tilfreds med det svar han har givet dig. Du har modtaget en defekt varer, længere er den ikke. Hvis jeg var dig ville jeg åbne en dispute i Paypal og er han stadig umedgørlig, så knalder du en chargeback af. Glem ALT om at kontakte eBay, de er fløttende ligeglade og det er derfor spild af tid.
Du skal naturligvis ikke betale for noget du ikke har fået.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)