Urdebatten / Urforum
Lucerne diver - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Lucerne diver (/showthread.php?tid=68927)

Sider: 1 2

Lucerne diver - Nopanic - 18-05-2008

Så kom den endelig hjem.
Mit nye Lucerne diver.

Havde fatisk glædet mig til af få det på armen, MEN det viste sig at uret ikk kunne gå mere end 5 sek så stoppede det, man sku så ryste det og så ville det gå 5 min mere.

Jeg har så kontaktet sælger som påstod at det gik inden det blev sendt.
Sælger siger jeg skulle prøve at tage det på armen og gå lidt med det, for at motionere tandhjul og for på den måde at varme den gamle olie som er i uret.

Ja okay, nu går det, men det har tabt nu tabt 7 min på 3 timer, og sælger vil ikk tage det tilbage fordi jeg ikk havde forsikret pakken.

Om selve uret.
Værket er swiss made, men det bærer det absolut ikk præg af, selve uret er billigt plastic agtigt og brezelen er lavet af plastic og er dårligt afstøbt.

Min skuffelse er stor!!!

İmage
İmage

- RunesS_phpbb3_import15750 - 18-05-2008

Nedtur!

Det er sikkert et 1 stens eller ingen stens stiftanker værk...

- Tukjær - 18-05-2008

Hvis det er købt på ebay så er der ikke andet for end negativ feedback. Det er det eneste de forstår!

Surt.... Håber ikke du har betalt meget for det......

- hannover_dk - 18-05-2008

Tukjær Skrev:Hvis det er købt på ebay så er der ikke andet for end negativ feedback. Det er det eneste de forstår!

Surt.... Håber ikke du har betalt meget for det......
Du må ikke bare smide negativt feedback - før du har afårøvet alt med sælger og du har fortalt ham at du, hvis du ikke får en aftale om at returnere uret mod at få pengene igen - giver negativt feedback.

Ellers opnår du bare at sælger giver dig et negativt feedback retur - med baggrund i at du ikke prøvede at løse problemet som han "naturligvis ville ha gjort ALT for at løse"

Jeg har ofte skrevet til Ebay, at det kan være et stort problem at mange sælgere ikke vil give feedback før de selv har set de har fået positivt feedback

Å - helt dyrt var det vel ikke, Lucerne var som vi var inde på, billigere ure - og nogen gange vinder man og andre gange taber man
vh

- DonWerner - 19-05-2008

Så vidt jeg ved så har eBay for ganske nylig ændret reglerne så sælger ikke længere kan give negativ feedback, så du kan rolig smide en negativ feedback uden du selv kommer i problemer. Må indrømme, jeg har ikke længere den store tålmodighed med folk derinde. Selvfølgelig skal man kontakte sælger inden man gi'r negativ feedback, men for mit vedkommende har jeg efterhånden hørt alle de dårlige undskyldninger, så med mindre der prompte ryger en refund eller et nedslag af i prisen, kvitterer jeg med negativ feedback og samtidig åbner jeg en dispute/chargeback. Der er SÅ mange fidusmagere derinde og som Tukjær ganske rigtigt siger, så er det eneste sprog de forstår negativ feedback.

Nopanic, du skal ikke stille dig tilfreds med det svar han har givet dig. Du har modtaget en defekt varer, længere er den ikke. Hvis jeg var dig ville jeg åbne en dispute i Paypal og er han stadig umedgørlig, så knalder du en chargeback af. Glem ALT om at kontakte eBay, de er fløttende ligeglade og det er derfor spild af tid.

Du skal naturligvis ikke betale for noget du ikke har fået. Icon_e_biggrin

- Nopanic - 21-05-2008

Nå nu fik jeg endelig sælger til at tage sit L*** tilbage, så det løste sig tilsidst, men shit det holdt hårdt, tror jeg har brugt en uge på at snakke med sælger om det.

- Seamus_phpbb3_import15747 - 21-05-2008

Nopanic Skrev:Nå nu fik jeg endelig sælger til at tage sit L*** tilbage, så det løste sig tilsidst, men shit det holdt hårdt, tror jeg har brugt en uge på at snakke med sælger om det.

Sikke en kvajpande, godt at du holdt fast og det løste sig.

Thomas

- hannover_dk - 21-05-2008

Nopanic Skrev:Nå nu fik jeg endelig sælger til at tage sit L*** tilbage, så det løste sig tilsidst, men shit det holdt hårdt, tror jeg har brugt en uge på at snakke med sælger om det.
Det er langt den rigtigeste løsning. Negative feedback er i mine øjne noget man kun går til når i princip alt andet er forsøgt - specielt på ikke voldsomt dyre ure, som under transporten sagtens kan ha fået den skade der fik det til at gå dårligt. Godt klaret - det er en del af gamet
vh Icon_e_smile

- DonWerner - 21-05-2008

Og havde du nu i stedet brugt 10 sek. på at gi' ham en negativ feedback, så havde du sparet dig selv for en uges diskussion med sælger og fået din vilje med det samme, hvorefter du så kunne ha' trukket feedbacken tilbage og erstattet den med en positiv. Icon_e_biggrin

- Tukjær - 21-05-2008

DonWerner Skrev:

Og havde du nu i stedet brugt 10 sek. på at gi' ham en negativ feedback, så havde du sparet dig selv for en uges diskussion med sælger og fået din vilje med det samme, hvorefter du så kunne ha' trukket feedbacken tilbage og erstattet den med en positiv. Icon_e_biggrin

Ja, sådan fungere det......