22-03-2008, 09:47 PM
Tukjær Skrev:Speedy Skrev:Ikke for at være bavstræverisk, men vil blot minde om debatten op til oprettelsen af Breitling Forummet, hvor det simpelthen kun kunne gå for langsomt med at få det forum (Claus T.).
-Og langsomt er lige nøjagtig det det går nu, altså med at få lagt indlæg ind. Ja det skete jo faktisk en eller 2 dage efter I fik forummet og den første eufori havde lagt sig.
Jeg kommer der meget sjældent, havde indlæggene ligget i det generelle forum havde jeg nok læst dem alle.
Panerai forummet har sin berettigelse syntes jeg, måske ikke så meget pga. antallet af indlæg, men syntes bare det forum hører til. Kunne måske hen ad vejen udvides til et Italiensk Forum hvis der var brug for det, og tage Anonimo m.fl. med under vingerne??
Alternativt et Japansk Forum, men når det er nævnt så er jeg faktisk ikke tilhænger af flere opsplitninger pt. Erfaringerne har allerede talt sit tydelige sprog, syntes jeg!
Til mit eget forsvar vil jeg sige, at jeg har oprettet min del af emnerne i Breitling Forummet. Men jeg er heller ikke bange for at indrømme at det nok var en fejl vurdering.
Men nu har jeg modtaget mit Oris TT1, så lad os bare være enige om et Oris Forum istedet for![]()
![]()
![]()
Breitling forum lukket og alle indlæg flyttet.....
Hilsen
Jan Kirk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)