|
Hvad er dit foretrukne ur mærke? - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Hvad er dit foretrukne ur mærke? (/showthread.php?tid=68376) Sider:
1
2
|
Hvad er dit foretrukne ur mærke? - Tukjær - 21-03-2008 Kunne være sjovt at vide om Omega og Rolex ER de 2 foretrukne mærker herinde. - Nopanic - 21-03-2008 Ja men kan da sige at Omega føre he he... Heller ikk overreskende syntes jeg.. meget af snakken herind gå jo på Omega... - Tukjær - 21-03-2008 Forventede egentligt at Rolex var tættere på, men det kan jo komme endnu. - Tukjær - 21-03-2008 Tyder på at der burde være et JLC Forum. Indtil nu kun overgået af Omega! Burde det ikke være de 4 højeste placerede her, som har et forum? Men lad os nu se hvad det ender med. - Speedy - 22-03-2008 Et Forum der har været meget efterspurgt nogen gange er FORTIS, og de er ikke engang med på listen! - m.dk - 22-03-2008 AP all the way - Mads Gjødesen - 22-03-2008 Flere fora er altså ikke altid vejen frem. Se blot det nye Breitling forum som jeg syntes mangler mangfoldigheden som Breitling havde før. Det er de samme 4-5 stk. der er aktive derinde. Det seperate forum har resulteret i at jeg ikke længere giver mit besyv med da mærket ikke siger mig alverden, og jeg ikke kommer ind omkring. Det gjorde jeg trods alt før, da spørgsmålene kom på hovedforumet. Sådan tror jeg mange har det og jo flere seperate fora vi får, desto mindre aktivitet får vi. Anyway en stemme til AP fra mig /Mads - Claus larsen - 22-03-2008 Flere fora!! Nej tak. Luk Breitling fora ned, og lav så man kan skrive eller vælge det ur mærke man ønsker en debat om, med stor markeret/fed skrift. Jeg ville da også gerne have et Seiko fora, jeg tror der vil være mere trafik der end på Breitling, Seiko er et ur mærke som alle elsker at hade, men der fleste har et eller flere Der mangler også lige VC he he. men den ryger vel under andet. Claus - Tukjær - 22-03-2008 Mads Gjødesen Skrev:Flere fora er altså ikke altid vejen frem. Se blot det nye Breitling forum som jeg syntes mangler mangfoldigheden som Breitling havde før. Det er de samme 4-5 stk. der er aktive derinde. Det seperate forum har resulteret i at jeg ikke længere giver mit besyv med da mærket ikke siger mig alverden, og jeg ikke kommer ind omkring. Det gjorde jeg trods alt før, da spørgsmålene kom på hovedforumet. Sådan tror jeg mange har det og jo flere seperate fora vi får, desto mindre aktivitet får vi. Jeg mener også at Breitling Forum bør nedlægges igen, men så er det da prøvet. Men hvad med Panarai, der sker da heller ikke så meget? - Speedy - 22-03-2008 Ikke for at være bavstræverisk, men vil blot minde om debatten op til oprettelsen af Breitling Forummet, hvor det simpelthen kun kunne gå for langsomt med at få det forum (Claus T. -Og langsomt er lige nøjagtig det det går nu, altså med at få lagt indlæg ind. Ja det skete jo faktisk en eller 2 dage efter I fik forummet og den første eufori havde lagt sig. Jeg kommer der meget sjældent, havde indlæggene ligget i det generelle forum havde jeg nok læst dem alle. Panerai forummet har sin berettigelse syntes jeg, måske ikke så meget pga. antallet af indlæg, men syntes bare det forum hører til. Kunne måske hen ad vejen udvides til et Italiensk Forum hvis der var brug for det, og tage Anonimo m.fl. med under vingerne?? Alternativt et Japansk Forum, men når det er nævnt så er jeg faktisk ikke tilhænger af flere opsplitninger pt. Erfaringerne har allerede talt sit tydelige sprog, syntes jeg! |