05-03-2008, 12:33 AM
Jeg har flere gange prøvet at folk ringede for at komme forbi og kigge på ure på tidspunkter hvor banken havde lukket, så som i weekenden. Og der er formuleringen: "uret er i boks..." ganske fornuftig. Desuden gør den også svage sjæle opmærksom på at uret ikke forefindes på adressen.
Jeg ville meget nødig se en forhutlet narkoman rende med min samling. Mine ure er fortrinsvis vintage ure som man ikke lige finder igen. Desuden foregår der flere og flere private røverier og her hjælper selv det største pengeskab i privaten ikke, hvis de står med et våben og vifter foran snuden på en
Sørgeligt men desværre nødvendigt med urene i bankboks
Men giver nu tildels TC ret i at man så vidt muligt bør have urene derhjemme. Det ville jeg da også ønske var muligt uden at sove uroligt om natten. Men det er bare ikke tilfældet, hvis jeg har hele samlingen til at ligge i pengeskabet derhjemme
Havde jeg 2-3 ure til 10-50 k ville jeg ikke være bekymret, men med flere ure i +100 k klassen er der grund til at være parnoid.
/Mads
Jeg ville meget nødig se en forhutlet narkoman rende med min samling. Mine ure er fortrinsvis vintage ure som man ikke lige finder igen. Desuden foregår der flere og flere private røverier og her hjælper selv det største pengeskab i privaten ikke, hvis de står med et våben og vifter foran snuden på en
Sørgeligt men desværre nødvendigt med urene i bankboks
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)