Hentet fra Panerai forum
Jeg holder meget af Unitas værket, men hvis det primært var for dette værks skyld, ville jeg nok have købt f.ekd. et Glycine istedet. Selvom finish ikke er den samme, er det basalt set det samme værk og ganske nydeligt at kigge på, også i deres version. Der er bare noget ved Panerai Icon_e_biggrin

Derudover mener jeg godt, at man kan få interesante værker for i 20-30k klasse. Glashutte Original har stadig nogle modeller med Cal 39, som da, ud over at være et inhouse værk, også har en vis historisk betydning. Jeg tror sågar stadig, at man kan få Union Glashutte versionen af samme, der så vidt jeg husker hedder cal 26, lidt billigere, selvfølgelig med lidt mere rustik finish.

For at blive i Dresden - jeg er lidt i det monomane hjørne - har Nomos lavet et ganske fint automatisk værk for et par år siden. Dette ligger mig bekendt også i det nævnte prisleje.

Hvis man endelig skal forlade Tyskland og ønsker inhouse værker, så er JLC jo nok en af de mest interessante værkproducenter, og her er det også muligt at få nye ure mellem 20 og 30k.

Der er altså andet end AP og PP Icon_e_biggrin

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar

Beskeder i denne tråd
Hentet fra Panerai forum - af baun - 19-12-2007, 10:08 AM
[Intet emne] - af hannover_dk - 19-12-2007, 02:41 PM
Panerai - af Papelione - 19-12-2007, 02:52 PM
[Intet emne] - af Larsb - 19-12-2007, 03:03 PM
[Intet emne] - af hannover_dk - 19-12-2007, 04:02 PM
[Intet emne] - af Peter - 21-12-2007, 03:36 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)