19-12-2007, 02:41 PM
Ja i brugt går det jo fint, men nye værker i spitzenklasse" finder man nok ikke til 20-30 k klassen. Alligevel man man sige at man kan finde GODE værker i ex Omega til mellem 20 og 30 k - flot forarbejdede ebauche ETA med Omegas egne tilføjelser og forfininger -
Tråden kom fra Panarai, og med Unitas - selv med Panarai forfininger, er det næppe for det horologiske ved værket man går af med 20-30 k, snarere et spændende rent og klassisk design - genkendeligt - kronelåsen - kassen - og navnet.
Til de penge kan man få mere i visse andre mærker rent værksmæssigt efter min opfattelse - men jo altså ikke "Spitzenklasse" må man vel erkende
Just my 5 penny
vh
Tråden kom fra Panarai, og med Unitas - selv med Panarai forfininger, er det næppe for det horologiske ved værket man går af med 20-30 k, snarere et spændende rent og klassisk design - genkendeligt - kronelåsen - kassen - og navnet.
Til de penge kan man få mere i visse andre mærker rent værksmæssigt efter min opfattelse - men jo altså ikke "Spitzenklasse" må man vel erkende
Just my 5 penny
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)