Ny bruger - første indkøb! GMT-Master vs. Chronomat Evolutio
Hej Allesammen,

jeg har skrevet et enkelt indlæg inden dette, men ellers er jeg helt ny her på forummet. Jeg ser frem til at investere i mit første "rigtige" ur i den nærmeste fremtid, men som altid går jeg lidt forsigtigt frem, når jeg bevæger mig ud på dybt vand. Med andre ord, jeg har meget begrænset kendskab til kvalitetsure, men forsøger at lære så meget som muligt inden jeg laver min første investering.

Min første indskydelse var et købe et Rolex GMT-Master II med sort dial og stållænke. Jeg synes det er et super flot ur, som både er lidt sporty og tidsløs.

En anden side i mig har mere lyst til at købe noget der ser lidt anderledes ud - gerne med læderrem. Jeg har kig på et Breitling Chronomat Evolution, som jeg virkeligt også synes er et pænt ur.

Jeg ved godt det er to vidt forskellige ure, men jeg glæder mig til at høre jeres menninger om de to. Umiddelbart synes jeg Rolex har en større brand-værdi (brand, som i engelsk mærke Icon_e_wink)
Kunne man alternativt købe et GMT-Master med både læder og stållænke, for at få større alsidighed????

İmage
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Ny bruger - første indkøb! GMT-Master vs. Chronomat Evolutio - af Mortenkoch - 02-11-2007, 10:17 PM
[Intet emne] - af bjorn_e58 - 02-11-2007, 10:45 PM
[Intet emne] - af Mortenkoch - 02-11-2007, 10:54 PM
[Intet emne] - af bjorn_e58 - 03-11-2007, 12:33 AM
[Intet emne] - af LFlex - 03-11-2007, 10:08 AM
[Intet emne] - af Mortenkoch - 04-11-2007, 08:57 PM
[Intet emne] - af Mads Gjødesen - 04-11-2007, 09:40 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)